Very interesting, add another potential benefit to fish oil supplementation, though I would like to see more studies to verify the results.


Fish Oil Supports Muscle Recovery WOLLONGONG, Australia—Supplementation with fish oil may improve skeletal muscle function and recovery, according to a new study (Br J Nutr. ePub 9 Aug 2010. DOI: 10.1017/S0007114510002928). Researchers from the University of Wollongong, Australia, noted fish oil modulates the fatty acid composition of muscle membranes; such changes in heart membrane composition [...]
Read More...
Very interesting, add another potential benefit to fish oil supplementation, though I would like to see more studies to verify the results.


One of the few supplements I take every day. Hopefully more potential benefits will come to light.


That doesn't surprise me. Fish oil already has tons of benefits.
DRSE Reconnaissance
DISCLAIMER: