Search:

Type: Posts; User: emdub; Keyword(s):

Page 1 of 3 1 2 3

Search: Search took 0.18 seconds.

  1. Replies
    196
    Views
    10,861

    100mg ED? I was doing 300 EOD, didn't really...

    100mg ED? I was doing 300 EOD, didn't really feel any mood difference, unfortunately... Damn, whats it like pinning ED?
  2. Thread: Lame shit

    by emdub
    Replies
    24
    Views
    942

    Sucks to hear that bro. Theres a bro at my gym,...

    Sucks to hear that bro. Theres a bro at my gym, granted he is kinda small, but ripped nontheless thats missing his wrist/hand. Still trains like a boss doing what he can. I said that just to make...
  3. Replies
    1
    Views
    456

    ANABOLIC AMERICA T.D.

    AA has been nothing but consistent with their deliveries. I mean spot on. Thanks for everything AA.
  4. Thread: are you guys OK?

    by emdub
    Replies
    25
    Views
    956

    No refunds or anything else warranted my brothers.

    No refunds or anything else warranted my brothers.
  5. Thread: Who's on what?!

    by emdub
    Replies
    8
    Views
    565

    Does Accutane count? lol Previously used Caber.

    Does Accutane count? lol

    Previously used Caber.
  6. Thread: are you guys OK?

    by emdub
    Replies
    25
    Views
    956

    That should be a warning. Crimson get your shit...

    That should be a warning. Crimson get your shit together.
  7. Thread: are you guys OK?

    by emdub
    Replies
    25
    Views
    956

    Same here. My order was very specific and only a...

    Same here. My order was very specific and only a monkey would have been unable to decipher my order.
  8. Just placed an order. Awesome to have a domestic...

    Just placed an order. Awesome to have a domestic source!
  9. Thread: Tren is back!!!!

    by emdub
    Replies
    9
    Views
    611

    No worries, with your T/A I should be ok.

    No worries, with your T/A I should be ok.
  10. Thread: Tren is back!!!!

    by emdub
    Replies
    9
    Views
    611

    Yeah I was gonna give you shit about that but...

    Yeah I was gonna give you shit about that but didn't wanna ruin it for ya lol
  11. Thread: Tren is back!!!!

    by emdub
    Replies
    9
    Views
    611

    OOS via the website damnit.

    OOS via the website damnit.
  12. I run a equipment repair service. Ours run a...

    I run a equipment repair service. Ours run a little over 500 a year for 2mm.
  13. Replies
    43
    Views
    1,487

    That sucks.... start your own? Maybe talk to...

    That sucks.... start your own? Maybe talk to the contracting officer and get your own piece of a contract? Good luck whatever you do.
  14. Thread: Auction Time!!!

    by emdub
    Replies
    33
    Views
    1,191

    131

    131
  15. Replies
    47
    Views
    1,856

    Fuck. Prayers are with ya Pit!

    Fuck. Prayers are with ya Pit!
  16. Thread: Anybody??

    by emdub
    Replies
    15
    Views
    846

    Pinning 100 Test/wk, 100/Tren EOD. The tren is...

    Pinning 100 Test/wk, 100/Tren EOD. The tren is hardcore man. HARDCORE.
  17. Thread: Workout music

    by emdub
    Replies
    14
    Views
    498

    Been rocking it to Aman Amarth. Listening to...

    Been rocking it to Aman Amarth. Listening to Norse mythology while lifting puts me in the zone.
  18. Thread: Td!

    by emdub
    Replies
    3
    Views
    539

    Pinned saturday, both Test and Tren. Must've...

    Pinned saturday, both Test and Tren. Must've nicked a vein or that shit is strong because I've never had "the cough" but my chest throat closed up, thought I was having a heart attack. Getting...
  19. Thread: Td!

    by emdub
    Replies
    3
    Views
    539

    Td!

    Took advantage of the sale and picked up this. Packing and labeling were outstanding. T/A was super quick. Can't wait to start which should be tomorrow.
    ...
  20. Thread: My sweet TD

    by emdub
    Replies
    9
    Views
    916

    Jeezus. How do you deal with all the pinning? ...

    Jeezus. How do you deal with all the pinning? Awesome setup tho
  21. Thread: New Years

    by emdub
    Replies
    12
    Views
    461

    I wanna get huge also, just ogre like huge. ...

    I wanna get huge also, just ogre like huge. Gotta fill up this flabby skin.
  22. Replies
    9
    Views
    722

    Hmm..i drank too much wednesday night and was...

    Hmm..i drank too much wednesday night and was wrecked all day Thursday. Sucks bros

    Sent from my SGH-T999 using Tapatalk
  23. Replies
    31
    Views
    1,137

    ANABOLIC AMERICA FASTEST T.A.

    T/A's from AA is absolutely amazing. PM for more info but I seriously cannot believe how blazingly fast it came in.

    Mad props to AA!
  24. Thread: gear porn!!!!

    by emdub
    Replies
    33
    Views
    1,131

    Told you I was a nutjob lol. I did start low...

    Told you I was a nutjob lol. I did start low tho...at 100
  25. Thread: gear porn!!!!

    by emdub
    Replies
    33
    Views
    1,131

    Boo fucking yeah!

    Boo fucking yeah!
Results 1 to 25 of 53
Page 1 of 3 1 2 3
-->