Search:

Type: Posts; User: XxGetLeanxX; Keyword(s):

Page 1 of 4 1 2 3 4

Search: Search took 0.17 seconds.

  1. Thread: SubQ TRT

    by XxGetLeanxX
    Replies
    3
    Views
    380

    I will say...it took my body a good 4-5 weeks to...

    I will say...it took my
    body a good 4-5 weeks to get used to SubQ, but once it did, I felt good.
    im debating what method to use this time around.
  2. Thread: SubQ TRT

    by XxGetLeanxX
    Replies
    3
    Views
    380

    SubQ TRT

    How many are using this method? I've used it in the past with good results. I've done 120mgs weekly (40mgs mon, weds, fri). How'd u like it compared to IM?

    Here's a link to Dr Crisler's vid...
  3. Great #'s! Where was your Estrogen at?

    Great #'s! Where was your Estrogen at?
  4. the first rule of fight club....

    the first rule of fight club....
  5. great #'s BTW Curious to see where u sit 3 days...

    great #'s BTW
    Curious to see where u sit 3 days post injection.
  6. Nice guys...thanks. My GP has me on 200mgs EOW,...

    Nice guys...thanks. My GP has me on 200mgs EOW, but I do 100mgs per week, nothing else (On nothing ATM). The clinic I was using had me at 200mgs weekly, 500ius HCG 2x's per week, .05 adex EOD. That...
  7. Replies
    6
    Views
    405

    Not the disk itself....the surrounding tissue.

    Not the disk itself....the surrounding tissue.
  8. Not 1 person in the TRT section has anything to...

    Not 1 person in the TRT section has anything to contribute? :hmmm:
  9. Replies
    6
    Views
    405

    yeah man....I should be g2g in a month or so from...

    yeah man....I should be g2g in a month or so from now. I already have my kids, plus I'm in my early 40's now so, I'm not looking to have anymore....but who knows.
  10. Current TRT protocol's. What r you running and how much?

    As the title says....what are most running and what's working for you in terms of libido, erections, energy ect

    What are your numbers when you have blood work drawn?

    Looking for real TRT...
  11. Replies
    6
    Views
    405

    thanks for the reply SoCal.... I actually run HCG...

    thanks for the reply SoCal.... I actually run HCG throughout TRT @500iu' 2x's per week,and followed the PCT protocol shown in the stickies. I'm getting random erections during the day again, and do...
  12. Replies
    32
    Views
    851

    AllegroMedical.com

    AllegroMedical.com
  13. Replies
    6
    Views
    405

    TRT / Cruising & Disk surgery

    I originally posted this in the TRT section, but hoped I would get more useful responses here:

    What's up guys....haven't posted in a lil bit, but always lurk. Anyways...I recently had a disk...
  14. Replies
    0
    Views
    187

    cervical disk replacement and TRT

    What's up guys....haven't posted in a lil bit, but always lurk. Anyways...I recently had a disk replacement in my cervical spine (neck) at C4-5. He told me to stop my test inj 2 weeks before...
  15. Thread: 54 with RA

    by XxGetLeanxX
    Replies
    2
    Views
    256

    troll

    troll
  16. Replies
    1
    Views
    294

    104 views and no one has any suggestions? lol

    104 views and no one has any suggestions? lol
  17. Replies
    1
    Views
    294

    Stim machines, what's a good one?

    I've been doing some research lately and have come across a few YouTube vids and articles on STIM devices being used for rehabbing stubborn muscles that aren't firing. I'm slowly getting over and...
  18. Replies
    9
    Views
    438

    Great Fawkin' Deal WP

    Great Fawkin' Deal WP
  19. I have 2 young kids.....not worth the try for me...

    I have 2 young kids.....not worth the try for me to see how I react...although, I regret not trying Parabolan back in the day when I had the chance!
  20. I have 1 drink daily whether it be a red wine or...

    I have 1 drink daily whether it be a red wine or scotch...not a big beer guy unless I'm @ a BBQ. In fact, 1-2 drinks a day (in the right quantities fellas, not the bottle lol) is proven to be good...
  21. sounds delicious!

    sounds delicious!
  22. This is correct. I use a different clinic, but...

    This is correct. I use a different clinic, but was told the same thing. One order I could only purchase 1 vial of Test Cyp because of my script, and the next order I was able to get up t 3 vials. I...
  23. Replies
    9
    Views
    592

    Thx for the info guys (and sarcasm CJ lol). I...

    Thx for the info guys (and sarcasm CJ lol). I knew it wasn't an issue Test wise, but was curious nonetheless. Always wondered how so many kept there gains afterwards.
  24. Replies
    9
    Views
    592

    Do Women run a PCT after a cycle?

    as the title says....very curious. Since naturally they have MUCH lower test then males.

    Maybe SheryV can chime in?
  25. Replies
    27
    Views
    1,474

    You can cruise as low as 200mg per week, which is...

    You can cruise as low as 200mg per week, which is on the higher end of a TRT dose. It really depends on your goals. Are you looking to be the next Mr O, or simply look more jacked than the average...
Results 1 to 25 of 89
Page 1 of 4 1 2 3 4
-->