Search:

Type: Posts; User: navtex02; Keyword(s):

Page 1 of 8 1 2 3 4

Search: Search took 0.19 seconds.

  1. Thread: next sale???

    by navtex02
    Replies
    7
    Views
    308

    Oh yeah I will be waiting....

    Oh yeah I will be waiting....
  2. Replies
    12
    Views
    550

    That would be badass tho'

    That would be badass tho'
  3. Thread: next sale???

    by navtex02
    Replies
    7
    Views
    308

    That would be sweet around that time! Everyone...

    That would be sweet around that time! Everyone is going to have a bunch of cash to blow.... I know I am hahaha......
  4. Thread: next sale???

    by navtex02
    Replies
    7
    Views
    308

    next sale???

    What's up with a tax return sale hahaha!!! No but seriously???
  5. How long will the sale last???

    How long will the sale last???
  6. Replies
    41
    Views
    1,769

    I've been pinning GP test e and no problems here

    I've been pinning GP test e and no problems here
  7. Thread: test 400

    by navtex02
    Replies
    8
    Views
    475

    Nah i haven't... but let me know how it is tho'

    Nah i haven't... but let me know how it is tho'
  8. Thread: first order

    by navtex02
    Replies
    22
    Views
    808

    Got mine too!!!

    Got mine too!!!
  9. Replies
    2
    Views
    464

    Touchdown!!!!!!

    It's in my hands!!!
  10. Thread: test 400

    by navtex02
    Replies
    8
    Views
    475

    I have!

    I have!
  11. Thread: test 400

    by navtex02
    Replies
    8
    Views
    475

    It's cool, I'll have my other goodies I ordered...

    It's cool, I'll have my other goodies I ordered tomorrow... so that will ease the wait for a little while! !
  12. Thread: test 400

    by navtex02
    Replies
    8
    Views
    475

    test 400

    When is this product going to be available for purchase????
  13. Replies
    3
    Views
    289

    It has a TN# on the site but haven't tried it yet

    It has a TN# on the site but haven't tried it yet
  14. Replies
    3
    Views
    289

    waiting for this td!!!

    Hoping it is here by the end of the week!!!!!
  15. Thread: first order

    by navtex02
    Replies
    22
    Views
    808

    Put my order in yesterday!!!!

    Put my order in yesterday!!!!
  16. Replies
    15
    Views
    1,493

    Oh yes definitely putting an order in!!!

    Oh yes definitely putting an order in!!!
  17. Replies
    26
    Views
    1,084

    Got my first cycle from naps! I think I'm gonna...

    Got my first cycle from naps! I think I'm gonna do another GP cycle. Good stuff!!
  18. Thread: test 400

    by navtex02
    Replies
    1
    Views
    407

    test 400

    When in the hell are you guys gonna have it in stock! !!!!!! Lol!! Seriously guys it been coming soon forever lol
  19. Replies
    18
    Views
    1,184

    iron mag 20% discount code???

    Does that shit still work???
  20. Replies
    7
    Views
    1,632

    Why not super dmz 3.0??

    Why not super dmz 3.0??
  21. Replies
    17
    Views
    706

    Hahaha yeah I start pinning monday!! Can't wait!...

    Hahaha yeah I start pinning monday!! Can't wait! Been holding this stuff long enough!!
  22. Yeah I'm gonna try it bc my little boy is always...

    Yeah I'm gonna try it bc my little boy is always at the door and my gf always needs to u se the damn rr when I'm taking care of business. ..
  23. have you done this or know some one who has.....

    Have any of you or know some one who has pre loaded there rigs for the week to save time... is that even save or can it be done???????
  24. Replies
    11
    Views
    538

    Oh yeah you should have read the first cycle and...

    Oh yeah you should have read the first cycle and pct stickie at the top of the board...
  25. Replies
    11
    Views
    538

    Your buddy must not have done his research and...

    Your buddy must not have done his research and neither have you.... what AI will you be running with the prop and dbol???
Results 1 to 25 of 200
Page 1 of 8 1 2 3 4
-->