Use Coupon Code SPOOK25 for 25% Discount!

Search:

Type: Posts; User: Kirk B; Keyword(s):

Page 1 of 8 1 2 3 4

Search: Search took 0.12 seconds.

  1. Replies
    14
    Views
    872

    In for the challenge that

    In for the challenge that
  2. Thread: WTF is

    by Kirk B
    Replies
    20
    Views
    537

    it was always a pound sign to me too budy wtf is...

    it was always a pound sign to me too budy wtf is it now who knows they make up new BS everyday!!!
  3. Thread: Tester Needed

    by Kirk B
    Replies
    26
    Views
    626

    i'm down for a log why not

    i'm down for a log why not
  4. 3 company too see if anyone heard or pref tried this stuff

    1"ultimate muscle labs" Teat cyp 250mg 10 ml vial

    2"Paramount Pharm test Enanathate 300mg mr ml 10 ml vial,

    and last but not least

    3 "ELITE ANABOLICS" test E 250mg 10 ml vial


    so i need...
  5. Replies
    86
    Views
    3,513

    lol i know right i'm fired lol

    lol i know right i'm fired lol
  6. Replies
    86
    Views
    3,513

    fuck me i missed it too wow wtf

    fuck me i missed it too wow wtf
  7. Replies
    8
    Views
    366

    ^^^ the .5 will be 250mcg and you don't really...

    ^^^ the .5 will be 250mcg and you don't really need more then that imho well fr me and I'm irish
  8. Replies
    8
    Views
    366

    I put 2 ml in the vial ans i pin .05 for me that...

    I put 2 ml in the vial ans i pin .05 for me that fine and i'm irish and i start looking rican or even blac from a far i have to ramp it down after a while
  9. Replies
    84
    Views
    3,151

    381

    381
  10. 2$

    2$
  11. Replies
    29
    Views
    1,912

    so how much weight have you put on total from...

    so how much weight have you put on total from this run here?
  12. Replies
    24
    Views
    1,872

    a deck of cards is 500 push up each suit is a...

    a deck of cards is 500 push up each suit is a different with close wide middle ect ghet it and i did 4 years and looked fucking amazing when i got out i do have good geans tho !!! pre workout black...
  13. Thread: WP Hooked it up

    by Kirk B
    Replies
    5
    Views
    513

    i'm wating on mine to got the free clomid sample...

    i'm wating on mine to got the free clomid sample the other day i thought it was the xanax i was so pissed lol i got so excited it was the xanax then nope lol well i hope tomorrow then you know
  14. Replies
    58
    Views
    2,121

    4444

    4444
  15. Replies
    1
    Views
    330

    i will be doing a two weeks on for the clen and...

    i will be doing a two weeks on for the clen and 10 days off to clear the recptors and this is for pct also cause i like the anticatibolic properties it holds in it and will be doseing the t-4...
  16. Replies
    1
    Views
    330

    clen and t4 log for maxipep

    also starting log on the clen and t4 i took the clen at 20mcg ans was shaking this stuff is awesome and i took clen a few times before never this strong this is good news fellas get in on it if...
  17. also starting log on the clen and t4 i took the...

    also starting log on the clen and t4 i took the clen at 20mcg ans was shaking this stuff is awesome and i took clen a few times before never this strong this is good news fellas
  18. ok been away a few days down the beach took rats...

    ok been away a few days down the beach took rats and def continue to see results that are awesome and the sleep has got better this week i'm taking nappa and falling asleep till the baby wakes up so...
  19. Replies
    4
    Views
    846

    thanks fellas

    thanks fellas
  20. Poll: loving the igf-1 des right now never tried the...

    loving the igf-1 des right now never tried the lr3 but i want to for pct too
  21. Replies
    4
    Views
    846

    safe-mail is it down?

    i can't get on safe-mail is this right or am i doing something wron?
  22. yea the rats are responding very well to both the...

    yea the rats are responding very well to both the ghpr-6 there hunger is through the roof 20 min after i inject them with 100mcg 3 x a day!!!!
    And the cjc-1295 w/o dac my sking look better tighter...
  23. Replies
    12
    Views
    606

    lost 40lbs good start your in a good spot like...

    lost 40lbs good start your in a good spot like everyone said read up and keep at it man your doing gfreat tho for that much weight to come off man good job
  24. looking good brother nice job as always i wish i...

    looking good brother nice job as always i wish i never stoped i'd be huge i went from 140lbs to 190lbs in 14 weeks so i'm just back to wear i left off that year off hurt me anyway you look great...
  25. no cause the baby keeps them up and they have...

    no cause the baby keeps them up and they have insomnia too not all rats are the same tho and i'm very sure one the baby is sleeping through the night the sleep will get better!!! I hope anyway for...
Results 1 to 25 of 200
Page 1 of 8 1 2 3 4
-->