Search:

Type: Posts; User: uberdawg; Keyword(s):

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.14 seconds.

  1. Replies
    9
    Views
    189

    Bishop. Did you see a Dr that specializes in TRT...

    Bishop. Did you see a Dr that specializes in TRT or a general doc? What levels docs find it necessary to give TRT varies a lot from what I've read. I know general docs seem to be a lot more...
  2. Replies
    3
    Views
    170

    I was very pleased with AMA's customer service...

    I was very pleased with AMA's customer service and delivery. Will be putting another order in soon myself.
  3. Yep..But not before I took out the mother*#&@@...

    Yep..But not before I took out the mother*#&@@ who chopped my dick off first!!
  4. I'll eat everything she puts on my plate. nuff...

    I'll eat everything she puts on my plate. nuff said.. lol
  5. Thread: Touch down!!

    by uberdawg
    Replies
    15
    Views
    360

    Wow. You used prop for TRT for a year? Ouch! LOL...

    Wow. You used prop for TRT for a year? Ouch! LOL Thats alot of pinning! Were you doing EOD?
  6. Replies
    72
    Views
    1,057

    Yeah. I saw how that went down! LMAO

    Yeah. I saw how that went down! LMAO
  7. Replies
    72
    Views
    1,057

    Rambo I've been following your log.. Amazing...

    Rambo I've been following your log.. Amazing transformation brother. You have dropped a tremendous about of BF. Just curious. Are you using AMA gears. I wasnt sure.... The AMA pic says March.
  8. This was disgusting.. Poor dude gets trampled for...

    This was disgusting.. Poor dude gets trampled for selling a few cigarettes...SMH
  9. Replies
    57
    Views
    6,520

    http://www.myfreepaysite.com/ ...

    http://www.myfreepaysite.com/

    http://www.xvideos.com/
  10. Replies
    15
    Views
    414

    Gawd Damn!!

    Gawd Damn!!
  11. Thread: Touch down!!

    by uberdawg
    Replies
    15
    Views
    360

    That sounds sweet. Where do they have that type...

    That sounds sweet. Where do they have that type of testing?
  12. Thread: Touch down!!

    by uberdawg
    Replies
    15
    Views
    360

    Yes. Test c and nolva. Glad to hear that the test...

    Yes. Test c and nolva. Glad to hear that the test c is good. Think I'm going to grab some prop on my next order. Hopefully its just as good.
  13. Thread: Touch down!!

    by uberdawg
    Replies
    15
    Views
    360

    Not quite sure yet, but I want to drop my BF down...

    Not quite sure yet, but I want to drop my BF down to a solid 15 percent before hand. Sitting around 18 right now. I'm thinking possibly a lean bulk cycle 12-16 weeks(Depends when I'll have to get...
  14. Thread: Touch down!!

    by uberdawg
    Replies
    15
    Views
    360

    Touch down!!

    First order with AMA went smooth. Delivery and communication were fast. It really seems like AMA has a solid community and a loyal following which made giving these guys a go an easy decision....
  15. Replies
    19
    Views
    733

    That sh*t aint just right! Can never be...

    That sh*t aint just right! Can never be unseen..smh.. LOL
  16. Replies
    17
    Views
    676

    I get 200mg per week for my TRT. This is on the...

    I get 200mg per week for my TRT. This is on the high end of TRT but some docs will give that much. My advice would be to seek out a doctor in your area that specifically practices or advertises TRT....
  17. Replies
    13
    Views
    401

    E3d so... Some basically it was and average of...

    E3d so... Some basically it was and average of between 2-3 injections per week. Example my first week was Tues+Fri, second week Mon+Thur+Sunday, Third week Wed+Sat etc etc..
  18. Replies
    13
    Views
    401

    I got tested about 2 days after injection. 250mg...

    I got tested about 2 days after injection. 250mg E3D about 500mg per week.
  19. Replies
    13
    Views
    401

    Yeah. I was pretty happy with the results for...

    Yeah. I was pretty happy with the results for sure. At first I was a little skeptical being that this was my first time using UGL stuff. Also unlike my TRT test c(which has a golden color to it) the...
  20. Replies
    13
    Views
    401

    Lab results TEST E

    Im currently running Jintani TEST E and just had some blood work done so I thought I'd give a quick review. Been using 250mg test E e3d. Had blood drawn after week six. Total test== 2848. This is my...
  21. Replies
    2
    Views
    697

    Lab is Jintani. Yeah I was kind of thinking the...

    Lab is Jintani. Yeah I was kind of thinking the levels weren't perfect but still decent.
  22. Replies
    2
    Views
    697

    New bloods from blast..Pumped!!!

    250mg test E E3D. Took second blood test after 6 weeks. Total test=== 2848.. :clapping:
  23. 3-4 weeks back at your regular dose you'll be...

    3-4 weeks back at your regular dose you'll be fine. I'm at 1 ml a week and usually skip the week of test. I do this because I know the one ml will put me over then he'll freak. LOL Yeah you'll be...
  24. Replies
    5
    Views
    630

    For the first 3 weeks I was injecting E3D either...

    For the first 3 weeks I was injecting E3D either 200mg cyp or 250mg ethanate per injection. Basically I was alternating one injection with my TRT dose (200mg cyp) and one with the UGL stuff (250mg...
  25. Replies
    5
    Views
    630

    No I didn't order an E2 just total testosterone....

    No I didn't order an E2 just total testosterone. My Dr checked my e2 a few weeks before I started the blast and it was at 38.
Results 1 to 25 of 32
Page 1 of 2 1 2
DISABLED END -->