Search:

Type: Posts; User: AvA182; Keyword(s):

Page 1 of 8 1 2 3 4

Search: Search took 0.12 seconds.

  1. Replies
    40
    Views
    781

    i knew you were suicidal

    i knew you were suicidal
  2. Replies
    56
    Views
    1,852

    Neg all u want I dont give a shit. But when I...

    Neg all u want I dont give a shit. But when I gove u reps an try an b nice an your all over my shit is fukn retarded get a life an stop hatn.
  3. Replies
    56
    Views
    1,852

    Na its just cube always is negn me for no reason...

    Na its just cube always is negn me for no reason fuk that bullshit hes a fukn low life along side most of all you tranny lovers who take board so fukn serious u need to go get some pussy or somthing...
  4. Replies
    85
    Views
    2,137

    Woww...u sound like me man I went thru hard...

    Woww...u sound like me man I went thru hard times...still am but slowly climbing up with a lot of accomplishments along the way. Congrats man! Thats always well deserved when you commit like that an...
  5. Replies
    56
    Views
    1,852

    Faggot low life who never had friends or could...

    Faggot low life who never had friends or could progress in his sad shit hole environment an likes to say negged on forums to make him feel bigger an better about his pathetic living situations tryin...
  6. Thread: repay

    by AvA182
    Replies
    36
    Views
    984

    Dudes definitely had mad user names...good hes...

    Dudes definitely had mad user names...good hes tryn to make ot right bit to be honest this whole things sketchy...u wama repay your debts then send there money back or like heavyB said give it to Z...
  7. Replies
    27
    Views
    2,380

    Wtf am I lookn at...loks no different..

    Wtf am I lookn at...loks no different..
  8. Replies
    56
    Views
    1,852

    I know you would really like that but I was just...

    I know you would really like that but I was just joking. Im not for the tranny liking at all like most of IMF, id rather prefer havn a hot chick with a strapon:callme:

    Im head of the itty bitty...
  9. Replies
    56
    Views
    1,852

    Lollll. Subd...

    Lollll. Subd...
  10. Replies
    56
    Views
    1,852

    Man you really love them trannys huh? Ill semd...

    Man you really love them trannys huh? Ill semd you a pic in a bra with my cawk out to hold you over if you want lmfao
  11. Replies
    56
    Views
    1,852

    Hahaha Nicely said Ya shes.in for a treat...

    Hahaha Nicely said



    Ya shes.in for a treat with all these pervy wervyz loll



    He said shes doin it in july. Try professional muscle forums they got a lot more female advice and experiences...
  12. Replies
    35
    Views
    1,010

    Worrrd !!! lets get it popn!

    Worrrd !!! lets get it popn!
  13. Replies
    85
    Views
    2,137

    What was the biggest change? Howd you put on so...

    What was the biggest change? Howd you put on so many pounds so quick? Any secrets to share?
  14. Replies
    56
    Views
    1,852

    Lmfao Hahahaha x2 Lollll

    Lmfao




    Hahahaha x2


    Lollll
  15. Replies
    56
    Views
    1,852

    Lolll LmfaAaoo

    Lolll




    LmfaAaoo
  16. Thread: Pain & gain

    by AvA182
    Replies
    21
    Views
    461

    Hahahaaa oooh snap

    Hahahaaa oooh snap
  17. Thread: Pain & gain

    by AvA182
    Replies
    21
    Views
    461

    Lol^

    Lol^
  18. Replies
    56
    Views
    1,852

    Great advice from a knowledgeable and trustworthy...

    Great advice from a knowledgeable and trustworthy guy. Diet an training is key amd kike he said just keep up the good work and get a bit more muscle and definition and youll be alot more happy with...
  19. Thread: Pain & gain

    by AvA182
    Replies
    21
    Views
    461

    lmfaooo....sounds....interesting :hmmm:

    lmfaooo....sounds....interesting :hmmm:
  20. Thread: Pain & gain

    by AvA182
    Replies
    21
    Views
    461

    HAAAAHAHAHAHA! and there was a little hope..

    HAAAAHAHAHAHA! and there was a little hope..
  21. Replies
    56
    Views
    1,852

    ooooo heyy lil mamma ;) lookn good. im ready to...

    ooooo heyy lil mamma ;) lookn good. im ready to see this transformation its guna be sick i can already tell :winkfinger:
  22. Replies
    36
    Views
    1,285

    http://i61.tinypic.com/2qso5rk.jpg

    http://i61.tinypic.com/2qso5rk.jpg
  23. Replies
    36
    Views
    1,285

    http://i62.tinypic.com/34zzkvc.jpg

    http://i62.tinypic.com/34zzkvc.jpg
  24. Replies
    36
    Views
    1,285

    how could we forgot miley cyrus tho.....and...

    how could we forgot miley cyrus tho.....and theres plenty more where these came from

    http://i58.tinypic.com/34hberl.jpg

    http://i57.tinypic.com/2aajbc7.jpg

    http://i62.tinypic.com/2lovvm.jpg
    ...
  25. Replies
    36
    Views
    1,285

    this!

    this!
Results 1 to 25 of 200
Page 1 of 8 1 2 3 4
DISABLED END -->