Search:

Type: Posts; User: Ammo75; Keyword(s):

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.33 seconds.

  1. Replies
    3
    Views
    514

    Good reading! Trens the shit

    Good reading! Trens the shit
  2. Replies
    3
    Views
    331

    Should the rest of us be worried...for future...

    Should the rest of us be worried...for future tDs????
  3. Thread: Klick it bitch

    by Ammo75
    Replies
    5
    Views
    290

    Klick it bitch

    Well I'd like to say thank you to rc... Came threw on time, packing was excellent!!! So far all I've tried is the prop its been tested and everything's g2g 5 days in feeling alpha as fuck. Lol bros...
  4. Replies
    19
    Views
    502

    You'll gain nicely either way. Try 350test...

    You'll gain nicely either way. Try 350test 800tren e or 700 if it's ace...diet hard train sleep repeat :)
  5. Replies
    19
    Views
    502

    Tren changes you period. It's not until your on...

    Tren changes you period. It's not until your on only test you realize fuck I felt like shit on tren lol. But it is what it is... My suggestion if you don't mind some water go ahead!! But if you want...
  6. Thread: Ideal Cycle

    by Ammo75
    Replies
    17
    Views
    418

    Gotta change your name on here. Looking good!!

    Gotta change your name on here. Looking good!!
  7. Thread: Ideal Cycle

    by Ammo75
    Replies
    17
    Views
    418

    Npp is a good compound!! I might have to add it...

    Npp is a good compound!! I might have to add it to the list.....
  8. Thread: Ideal Cycle

    by Ammo75
    Replies
    17
    Views
    418

    . Let's see a progress pic :) no homo

    . Let's see a progress pic :) no homo
  9. Replies
    13
    Views
    507

    Damn......easy killer

    Damn......easy killer
  10. Thread: Ideal Cycle

    by Ammo75
    Replies
    17
    Views
    418

    LG you going to make it happened?.......350mg...

    LG you going to make it happened?.......350mg test e, 1000 mg primo, 1200mg tren e, 800mg mast, 8iu of growth, 100mg var, kickstart with 50mg dbol and 50mg a bomb. Cycle length would be about 20...
  11. Replies
    13
    Views
    507

    heard that... If he was mr cutler it would last...

    heard that... If he was mr cutler it would last 12 days maybe
  12. Thread: Are we open??

    by Ammo75
    Replies
    5
    Views
    690

    Patience is not my virtue

    Patience is not my virtue
  13. Thread: Are we open??

    by Ammo75
    Replies
    5
    Views
    690

    Bump

    Bump
  14. Thread: K.o

    by Ammo75
    Replies
    4
    Views
    345

    Wow, hope your right. Thanks .

    Wow, hope your right. Thanks .
  15. Thread: K.o

    by Ammo75
    Replies
    4
    Views
    345

    K.o

    Thank you OLympus, Finally got my goodies. Will be running the test and npp. Haven't seen much reviews on the npp but I don't mind being a guinea pic:) I'll get labs too.
  16. Replies
    22
    Views
    1,011

    Lucky

    Lucky
  17. Replies
    33
    Views
    1,382

    Cheers to growing;)

    Cheers to growing;)
  18. Replies
    33
    Views
    1,382

    Trying something new.... Don't judge. I'm no...

    Trying something new.... Don't judge. I'm no rookie. Weeks 1 to 12, 1500mg test e, 50mg dbol kickstart. I'll add npp for 8 weeks at 250mg eod at week 12. Than finish off with 6 weeks tren ace at...
  19. Replies
    33
    Views
    1,382

    Wish mine was here it's getting to the month...

    Wish mine was here it's getting to the month mark.... And well this sucks.
  20. Replies
    33
    Views
    1,125

    So whats the tab prices?

    So whats the tab prices?
  21. Thread: Td !!!!!!!!!

    by Ammo75
    Replies
    3
    Views
    452

    Bro i will! And this is the first Year...

    Bro i will! And this is the first Year round.......for this guy! But must be summer lol. Anybody know if tren is from powder or pellets?? Took about a couple cc"s of each in two different spots with...
  22. Thread: Td !!!!!!!!!

    by Ammo75
    Replies
    3
    Views
    452

    Td !!!!!!!!!

    On some prop, tren and mast,will keep you up to date every week ! So far so good
  23. Replies
    7
    Views
    518

    Hell ya brother I'm ready...I sorta ran out right...

    Hell ya brother I'm ready...I sorta ran out right before I decided to extend....but it will workout!!! I have to say I've never waited more than an hour for a response from these guys. Top notch...
  24. Replies
    7
    Views
    518

    Tell us how them goodies workout for you too!

    Tell us how them goodies workout for you too!
  25. Replies
    7
    Views
    518

    Wish I could say the same **** days ****** or...

    Wish I could say the same **** days ****** or *******? Did u have to *****
Results 1 to 25 of 37
Page 1 of 2 1 2
-->