Search:

Type: Posts; User: aviator21; Keyword(s):

Page 1 of 3 1 2 3

Search: Search took 0.18 seconds.

  1. Thread: Busy Season

    by aviator21
    Replies
    115
    Views
    2,812

    Just got an email from MLG, he said he is caught...

    Just got an email from MLG, he said he is caught up and orders are being shipped out. He made it seem like he will email you when your order is shipped. He's exact words were "we are caught up and...
  2. Thread: Busy Season

    by aviator21
    Replies
    115
    Views
    2,812

    Yeah he told me he was caught up over a week ago...

    Yeah he told me he was caught up over a week ago and haven't heard from him since.. no pack either..
  3. Thread: Busy Season

    by aviator21
    Replies
    115
    Views
    2,812

    19 days?? I've been waiting over a month.. lucky...

    19 days?? I've been waiting over a month.. lucky you, glad he got back to you. I haven't heard from him in over a week..
  4. Thread: Busy Season

    by aviator21
    Replies
    115
    Views
    2,812

    I'm glad to hear I'm not the only one... I was...

    I'm glad to hear I'm not the only one... I was getting worried.. it's been over a month for me.. I've only ordered 3 times and 2 out of the 3 times it's been late like this.. kind of disappointed.....
  5. Replies
    25
    Views
    2,108

    this makes no sense..

    this makes no sense..
  6. Replies
    28
    Views
    607

    haha, well i like it.. dont take tren bro

    haha, well i like it.. dont take tren bro
  7. Replies
    28
    Views
    607

    lol..

    lol..
  8. Replies
    28
    Views
    607

    It's great isn't it :)

    It's great isn't it :)
  9. Replies
    28
    Views
    607

    I'm the same way on tren. I have to get my girl...

    I'm the same way on tren. I have to get my girl to tell me to finish. I think it's an added benefit to tren. I love it.
  10. Replies
    28
    Views
    607

    Physique After Sex

    Just wondering if anyone has ever noticed their physique after sex? I'm on a test, tren cycle, and just noticed my body is soo much tighter, and defined after sex. I'm guessing just the cardio...
  11. Thread: Td

    by aviator21
    Replies
    4
    Views
    199

    Td

    Another TD with extras, great service/communication!
  12. Replies
    10
    Views
    420

    You're gonna have to PM a rep bro, Theboneman or...

    You're gonna have to PM a rep bro, Theboneman or squatdaddy will help out for sure
  13. Replies
    32
    Views
    799

    Interesting.. I never thought adex would cause...

    Interesting.. I never thought adex would cause depression.. How does it cause depression? Just from your estrogen being low? That doesn't make sense to me.
  14. Replies
    30
    Views
    1,466

    MLG took care of me well even with the small...

    MLG took care of me well even with the small issue that I had. The reps will stay in contact with you all the through as well. Just placed another order with them. Wont order anywhere else
  15. Replies
    6
    Views
    718

    damn bro, your test level is through the roof....

    damn bro, your test level is through the roof. Awesome! I'm in love with the gear here too
  16. Thread: Td porn

    by aviator21
    Replies
    4
    Views
    381

    that tren is killer, i feel damn good on it!

    that tren is killer, i feel damn good on it!
  17. Replies
    2
    Views
    251

    Package Received

    I finally received everything, I'm very satisfied with the communication from the reps here! bonez and squatdaddy thank you!

    I've never had a problem with tren cough, but I did my first pin of...
  18. Thread: Nfl draft

    by aviator21
    Replies
    7
    Views
    279

    That is an interesting read, he'll be a bust like...

    That is an interesting read, he'll be a bust like brady quinn. selected by the same team and same pick number
  19. Replies
    13
    Views
    418

    I actually never had any issues, so I never had...

    I actually never had any issues, so I never had to run caber. A lot of guys have libido, and erection issues. I've never had that problem. As for an AI, I use arimidex, sometimes how much i use...
  20. Replies
    13
    Views
    418

    I keep hearing lower test and higher tren. I...

    I keep hearing lower test and higher tren. I personally have never tried it, but I do know by experience what works with me. I was running Tren A 75mg EOD, Test Cyp 750mg per week. Awesome results!...
  21. Thread: Nfl draft

    by aviator21
    Replies
    7
    Views
    279

    I'm really hoping Manziel is a bust

    I'm really hoping Manziel is a bust
  22. Thread: Nfl draft

    by aviator21
    Replies
    7
    Views
    279

    Richardson is ridiculous fast, i'm not a Seahawks...

    Richardson is ridiculous fast, i'm not a Seahawks fan but it was a good pick
  23. Replies
    9
    Views
    307

    Yeah, i went ahead and emailed him. I was unsure...

    Yeah, i went ahead and emailed him. I was unsure if thats what you were asking. Again, if your tracking info is saying delivered, then there was obviously a mistake to where it was sent or someone...
  24. Replies
    9
    Views
    360

    Just spoke with Theboneman, i'm thinking he is...

    Just spoke with Theboneman, i'm thinking he is gonna handle everything. hope to get it soon!
  25. Thread: Nfl draft

    by aviator21
    Replies
    7
    Views
    279

    lol, everyone was thinking ole jerry jones...

    lol, everyone was thinking ole jerry jones wouldn't be able to help himself. very surprising
Results 1 to 25 of 59
Page 1 of 3 1 2 3
DISABLED END -->