Search:

Type: Posts; User: IronAddict; Keyword(s):

Page 1 of 8 1 2 3 4

Search: Search took 0.32 seconds.

  1. Replies
    20
    Views
    37

    http://38.media.tumblr.com/4dc38da268fab8593807af6...

    http://38.media.tumblr.com/4dc38da268fab8593807af6f640b1e30/tumblr_mkqxhhUiK21s9q88jo1_500.jpg
  2. Replies
    4
    Views
    5

    They went on vacation together, the ghey side of...

    They went on vacation together, the ghey side of the bahamas. http://www.smiley-lol.com/smiley/drague/gay/homo9.gif
  3. Replies
    25
    Views
    331

    No, what if the dude you shat before you had an...

    No, what if the dude you shat before you had an open puss filled boil on his ass....you do too now.
  4. Replies
    20
    Views
    37

    http://www.thenug.com/sites/default/pub/071513/the...

    http://www.thenug.com/sites/default/pub/071513/thenug-oXooBF78aI.jpg
  5. Replies
    24
    Views
    265

    Nothin' better than drunken chicken, except...

    Nothin' better than drunken chicken, except maybe being drunk and eating drunkin' chicken.
  6. Replies
    24
    Views
    265

    Or boil that shit and make a soup.

    Or boil that shit and make a soup.
  7. Awe shit, and before those damn killer bees too.

    Awe shit, and before those damn killer bees too.
  8. Replies
    77
    Views
    1,094

    Not jealous in any capacity...well maybe of this...

    Not jealous in any capacity...well maybe of this DJ guy.
  9. Replies
    20
    Views
    37

    I'm easy, women of all colors and...

    I'm easy, women of all colors and nationalities....

    And weed and gears of course.
  10. That's cool, but me thinks we need another...

    That's cool, but me thinks we need another revolution!

    By the way, Ford should've been allowed to make his car out of hemp, we'd all be driving our very 1st car...............!

    As long as we...
  11. Replies
    1
    Views
    39

    Plectrum Electrum 3rd eye girl.

    His new all girl band.


    http://vimeo.com/61739791
  12. Yep! He knew his shiite! I learned from that dude...

    Yep! He knew his shiite! I learned from that dude too...I wish i had an umpteenth of his temperament.
  13. Replies
    77
    Views
    1,094

    I'm no mep, and it's going to stay that way.

    I'm no mep, and it's going to stay that way.
  14. I say Lam should come back. That guy was...

    I say Lam should come back. That guy was interesting as phuq.

    He just told the truth, no one wants to hear the truth.
  15. Replies
    24
    Views
    265

    I'm kinda glad you were reffering to chicken and...

    I'm kinda glad you were reffering to chicken and not last night date, nothing worse than vaginosis....that's stinky and funky.
  16. Replies
    11
    Views
    111

    Welcome, Mike. How old are you? For a 155 lb...

    Welcome, Mike. How old are you?

    For a 155 lb 7% BF, slow down on the cardo for a while and eat eat a lot.
  17. Replies
    46
    Views
    176

    864

    864
  18. Replies
    24
    Views
    265

    Or are you shitting niagra falls?

    Or are you shitting niagra falls?
  19. Why not just be honest with her and ask her to...

    Why not just be honest with her and ask her to try it?

    You don't want your significant other messing with your food or drink.

    But that would work i suppose.....
  20. Replies
    25
    Views
    331

    You can cut out the middle man and just let...

    You can cut out the middle man and just let someone piss and shit on you, or public restrooms, same thing.
  21. Replies
    25
    Views
    331

    I use the muscles in my legs and just squat. Hate...

    I use the muscles in my legs and just squat. Hate shitting in public.
  22. Replies
    463
    Views
    12,282

    http://38.media.tumblr.com/b8820b94b0d15e45dfb40b9...

    http://38.media.tumblr.com/b8820b94b0d15e45dfb40b93266b4af3/tumblr_nbje1uHiIp1tc1i5io1_400.gif

    http://38.media.tumblr.com/a24205f13af9557efd7a1701a429d161/tumblr_nbk3dtkD9t1tkixieo1_500.jpg
    ...
  23. Replies
    463
    Views
    12,282

    You must spread some Reputation around before...

    You must spread some Reputation around before giving it to charley again.
  24. Replies
    86
    Views
    1,633

    Nice! But i'll throw in too... ...

    Nice! But i'll throw in too...


    http://38.media.tumblr.com/1530d42987882cfdf913258d06413c86/tumblr_nbvdiqoVxB1qjczh3o1_500.jpg
  25. Replies
    86
    Views
    1,633

    Yeah, baked pies for when you're baked.

    Yeah, baked pies for when you're baked.
Results 1 to 25 of 200
Page 1 of 8 1 2 3 4
-->