Search:

Type: Posts; User: Gracieboy; Keyword(s):

Page 1 of 8 1 2 3 4

Search: Search took 0.14 seconds.

  1. Tren a

    Tren a
  2. Thread: Just for fun

    by Gracieboy
    Replies
    4
    Views
    5

    Wow!

    Wow!
  3. Replies
    13
    Views
    297

    Definitely surprising news. I guess no good deed...

    Definitely surprising news. I guess no good deed goes unpunished. Thanks for your help.
  4. Replies
    14
    Views
    139

    2nd order in. Let's do this

    2nd order in. Let's do this
  5. Replies
    4
    Views
    176

    I used them many times. Cash in the mail is no...

    I used them many times. Cash in the mail is no biggie. Wrap in a piece of copy paper and send it off. Quality is top notch and communication is great.
  6. Replies
    6
    Views
    90

    Talk about an erection. Holy crap!! The best!

    Talk about an erection. Holy crap!! The best!
  7. Replies
    15
    Views
    368

    Bummer. Gotta love tren sides

    Bummer. Gotta love tren sides
  8. Nothing better than licking any of my wife's...

    Nothing better than licking any of my wife's holes. Totally agree with chasing the cream!:winkfinger:
  9. Replies
    34
    Views
    654

    Yeah, that is strange. I can pin anywhere else...

    Yeah, that is strange. I can pin anywhere else and nothing even close. Left side glute is guaranteed and it's nothing that I look forward to. Kinda socks when your on an ED schedule and loose a spot...
  10. Replies
    34
    Views
    654

    For me it doesn't matter how I load the pin. It...

    For me it doesn't matter how I load the pin. It does matter where I pin it though. Left glute is guaranteed tren cough and I'm not sure why?
  11. Replies
    9
    Views
    148

    ??????

    ??????
  12. High tren rules!!

    High tren rules!!
  13. Thread: TD with pics

    by Gracieboy
    Replies
    15
    Views
    274

    Looks very nice!

    Looks very nice!
  14. Sticky: Lighting fast! Td!

    Lighting fast! Td!
  15. Thread: Dead

    by Gracieboy
    Replies
    13
    Views
    489

    Yep, definitely kinda quiet these days

    Yep, definitely kinda quiet these days
  16. Replies
    17
    Views
    399

    Very nice indeed!!

    Very nice indeed!!
  17. Thread: put one in

    by Gracieboy
    Replies
    1
    Views
    139

    Awesome!

    Awesome!
  18. Replies
    14
    Views
    432

    Lmao!!! A kettle bell

    Lmao!!! A kettle bell
  19. Replies
    10
    Views
    288

    Same here! Unbelievable. .

    Same here! Unbelievable. .
  20. Replies
    2
    Views
    175

    wow! is what comes to mind

    Holy shit you guys are quick!! I'm thinking you must live right next to me. If this is how it's always gonna be then everyone better get ready to step up their game cause the bar has just been...
  21. 336

    336
  22. Very good news

    Very good news
  23. Replies
    119
    Views
    1,611

    Sticky: Damn

    Damn
  24. Replies
    119
    Views
    1,611

    Sticky: 5

    5
  25. Replies
    119
    Views
    1,611

    Sticky: 4 for me

    4 for me
Results 1 to 25 of 200
Page 1 of 8 1 2 3 4
DISABLED END -->