Search:

Type: Posts; User: EJ245; Keyword(s):

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.10 seconds.

  1. Replies
    86
    Views
    3,353

    Damn I guess I missed it! Was thinking about...

    Damn I guess I missed it! Was thinking about ordering some tren a! 😈


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. Thread: Instant Karma

    by EJ245
    Replies
    19
    Views
    815

    Agreed. She caused the accident! Speed limits...

    Agreed. She caused the accident! Speed limits are a joke!! there set way too slow on highway's!!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. Eh...is the site down or is it a problem on my end?

    "Journals modules are not enabled" is all I see when I go the the site. Whatever the fuck that means lol


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. Yes I'll pm you when I get to my computer. I...

    Yes I'll pm you when I get to my computer. I can't figure out how to PM from my phone.. :/


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. That's scary!!! I thought the same thing.. ...

    That's scary!!! I thought the same thing..


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. Been trying since 3 this afternoon. works great...

    Been trying since 3 this afternoon. works great when you don't need it..lol Hope it gets straight soon!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. Anyone else having problems getting safe mail

    To load? the damn thing won't load for me! Ugh


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  8. Thread: Td!!

    by EJ245
    Replies
    10
    Views
    570

    It looks good! I won't know how it feels till...

    It looks good! I won't know how it feels till May.. I hate waiting!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. Thread: Td!!

    by EJ245
    Replies
    10
    Views
    570

    Very welcome! :) Sent from my iPhone using...

    Very welcome! :)


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. Thread: Td!!

    by EJ245
    Replies
    10
    Views
    570

    Td!!

    Received my order from blueprint today!! communication was good, shipping was fast, etc. Oil is clear, and very fluid! I bet you could shoot it with a 27 gauge or smaller! 2 TNE, 2 test prop, 2 test...
  11. Replies
    28
    Views
    909

    Yea I think so LOL! I see everything's where it...

    Yea I think so LOL! I see everything's where it belongs.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  12. Replies
    28
    Views
    909

    Nevermind, I see it now. 'Scratching head' ...

    Nevermind, I see it now. 'Scratching head'


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  13. Replies
    28
    Views
    909

    Very impressive!! looking forward to not having...

    Very impressive!! looking forward to not having pip! Btw where the fuck is this fourm? I can't find it under "sponsors" anymore. Im here now because I got a notification that there was a reply in...
  14. Thread: Sale is OVER

    by EJ245
    Replies
    6
    Views
    323

    Looking forward to it! :-) Placed order, just...

    Looking forward to it! :-) Placed order, just waiting on email from BP. It's been 24 hrs.
  15. Replies
    9
    Views
    423

    Who should I PM if I need to?

    Who should I PM if I need to?
  16. Thread: Sale is OVER

    by EJ245
    Replies
    6
    Views
    323

    I was just a little late..

    I was just a little late..
  17. Replies
    28
    Views
    909

    Glad to hear that the test e doesn't have any...

    Glad to hear that the test e doesn't have any pip! Just ordered some!
  18. Replies
    9
    Views
    423

    And thanks :-)

    And thanks :-)
  19. Replies
    9
    Views
    423

    Will do.

    Will do.
  20. Replies
    9
    Views
    423

    Yes I need to do that. Still haven't heard...

    Yes I need to do that. Still haven't heard anything.
  21. Replies
    9
    Views
    423

    Ok got ya. :-) Sorry about the dates!

    Ok got ya. :-) Sorry about the dates!
  22. Replies
    9
    Views
    423

    Hello I'm new here

    Placed my first order recently, and sent money shortly thereafter. How long does it normally take you guys to respond to emails? Just anxious to know that everything went okay with the money...
  23. Replies
    10
    Views
    720

    ^^^ yeah hope they get more! Cuz I love them!!

    ^^^ yeah hope they get more! Cuz I love them!!
  24. Thread: Td!!!!!!!

    by EJ245
    Replies
    6
    Views
    286

    Td!!!!!!!

    Ordered international - 3X Test e, 2X Aromasin, Cialis, 3X HCG. Everything went very smooth! Fast shipping, All my questions were answered quickly. Would highly recommend these guys! They even gave...
Results 1 to 24 of 26
Page 1 of 2 1 2
DISABLED END -->