Search:

Type: Posts; User: Montego; Keyword(s):

Page 1 of 6 1 2 3 4

Search: Search took 0.14 seconds.

  1. Thread: New to Forum

    by Montego
    Replies
    4
    Views
    29

    Welcome welcome

    Welcome welcome
  2. Replies
    7
    Views
    99

    Nope! Gonna be putting in another order this...

    Nope! Gonna be putting in another order this week. The prices are so good it's hard to not stock up for future runs.
  3. Replies
    7
    Views
    99

    TD mang! Sexy pics too!

    TD baby. Lightning fast and oh so sexy. 5459754598
  4. It's the wave of the future braaah! I think they...

    It's the wave of the future braaah! I think they are joking though lol.
  5. Replies
    44
    Views
    764

    AWESOME stuff. Gets me even more excited for my...

    AWESOME stuff. Gets me even more excited for my first cycle.
  6. Replies
    44
    Views
    764

    Looking good bo.

    Looking good bo.
  7. Replies
    34
    Views
    544

    Quick update here. Still feeling good and no...

    Quick update here.

    Still feeling good and no dip in libido or energy or ANYTHING. Very excited to get bloods done and hammer home the quality of RC gears. REAL CREW!
  8. Replies
    9
    Views
    158

    Sticky: If you get a list they gave the new payment...

    If you get a list they gave the new payment methods on there
  9. Replies
    10
    Views
    193

    Welcome!

    Welcome!
  10. Very nice very nice.

    Very nice very nice.
  11. Thread: Test e sale!!

    by Montego
    Replies
    14
    Views
    314

    Sticky: Bout to put my order in as we speak!

    Bout to put my order in as we speak!
  12. Replies
    9
    Views
    158

    Sticky: Safety first is right. Thanks for looking out for...

    Safety first is right. Thanks for looking out for us RC.

    REAL CREW!
  13. Replies
    3
    Views
    116

    Sticky: Shoooooot. At these prices I'm gonna need five...

    Shoooooot. At these prices I'm gonna need five hundred!
  14. Replies
    34
    Views
    544

    Hey guys! Check it out. RC is changing up his...

    Hey guys! Check it out. RC is changing up his payment options to keep us safe. All the info is right here brothers http://www.ironmagazineforums.com/showthread.php?t=200487
  15. Replies
    34
    Views
    544

    Meticulous. The only "cycle" I've ever done was...

    Meticulous. The only "cycle" I've ever done was ten weeks of test over a year ago. I've put on about four lbs since my first show on the 12th. Gotta put on 20 more lean lbs though :) hopefully it...
  16. Welcome welcome

    Welcome welcome
  17. Replies
    34
    Views
    544

    Don't think my levels have dipped any :) 54573

    Don't think my levels have dipped any :) 54573
  18. Replies
    6
    Views
    134

    Don't care if it's green, vanilla, pink yellow or...

    Don't care if it's green, vanilla, pink yellow or shit Brown. If I gotta order that way to get it....You got it.

    RC looking out for the guys. That's what I'm talking about :)
  19. Replies
    34
    Views
    544

    Just making sure it was known to anyone watching...

    Just making sure it was known to anyone watching sui there were no accusations down the road. Gotta make sure RC.is well taken care of :)
  20. Replies
    34
    Views
    544

    So since I screwed up my math and counted wrong,...

    So since I screwed up my math and counted wrong, I had to change up my pin timing. Instead of pinning on day 7 I pinned on day six. This way I can get blood done on a Saturday.

    The rest of...
  21. Replies
    42
    Views
    1,094

    Bump damn it!5456554566

    Bump damn it!5456554566
  22. Replies
    6
    Views
    261

    If your diet is set up correctly neither one of...

    If your diet is set up correctly neither one of these should be necessary.

    You can get any and all of the macros you need from whole foods in most cases. Guys who are eating huge amounts of...
  23. Replies
    42
    Views
    1,094

    More nudes bump! After filling out from my show a...

    More nudes bump! After filling out from my show a bit. Tan gone :( 545595456054561
  24. Replies
    34
    Views
    544

    Day five. Still feeling good....... And...

    Day five.

    Still feeling good....... And that's it lol.
  25. Replies
    42
    Views
    1,094

    Oooh no doubt. That's the beautiful thing...

    Oooh no doubt. That's the beautiful thing though....If it was quick and easy I wouldn't love it as much as I do.
Results 1 to 25 of 128
Page 1 of 6 1 2 3 4
DISABLED END -->