Search:

Type: Posts; User: swoleosis; Keyword(s):

Page 1 of 6 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. You guys are great and have great products and...

    You guys are great and have great products and that free kit sale you guys had took me on vacation but I'm looking for cheap stuff for resale.
  2. My boy ordered from them took months to get the...

    My boy ordered from them took months to get the packs
  3. Hahaha holy shit your awesome

    Hahaha holy shit your awesome
  4. Who's gonna hook me up. I spend a lot....often.

    Who's gonna hook me up. I spend a lot....often.
  5. Where did the sources go? I need cheap gear fast.

    I need cheap shit fast. Who's got kits for a buck?
  6. Guess what she lied about the whole thing and was...

    Guess what she lied about the whole thing and was trying to extort me for abortion money
  7. How would you run your third test only cycle?

    How would you run your third test only cycle?
  8. Even with the test tasking 4 weeks to kick in? Is...

    Even with the test tasking 4 weeks to kick in? Is some pct enough to stave off being shut down and recovering?
  9. Test e 500 -15 week cycle or 6 week on/off for 3 rounds. Please everyone chime in.

    My friend and I recently got into a discussion where he wanted to run his third test only cylce at 500mgs. He doesn't want to increase the dose and is extremely concerned about being shut down. I...
  10. The Pic in my avatar is from. Like 5 years ago so...

    The Pic in my avatar is from. Like 5 years ago so imagine that breath taking aesthetic but bigger
  11. I'm not the one asking for pics of dudes

    I'm not the one asking for pics of dudes
  12. Ugh I

    Ugh I
  13. If u put up her info can you guys order 66 her?

    If u put up her info can you guys order 66 her?
  14. How can I post pics from my phone on here?

    How can I post pics from my phone on here?
  15. Of me or her?

    Of me or her?
  16. I'm fucking huge. Which I don't get how this...

    I'm fucking huge. Which I don't get how this could happen I'm was on copious amounts of juice when she would have conceived. I'm 250 with abs and no legs. They just don't fuckin grow. I don't get it...
  17. All everyone does on here is preach permanent...

    All everyone does on here is preach permanent infertility and here I am abusing juice and fertile. The world has a cruel sense of humor
  18. I'm gonna surprise her with another one. It's...

    I'm gonna surprise her with another one. It's just unreal me and my girl have struggled to get pregnant and time away from juice did the trick. Now I'm full cycle and she gets knocked.
  19. She told me she had her tubes tied and I know...

    She told me she had her tubes tied and I know her. She would lie about getting pregnant but she took A HPT right in front of me
  20. I'm lost. Idk wtf to do...

    I'm lost. Idk wtf to do...
  21. My fuckin girl is gonna kill me. Ugh

    My fuckin girl is gonna kill me. Ugh
  22. Is there anyway I got this fucking bitch pregnant?

    I had a one night stand about a month ago and the girl I had sex with calls me over to her house to talk. She goes into the bathroom and takes a hpt. She comes out telling me I got her pregnant. I...
  23. Replies
    1
    Views
    3,270

    Touchdown!!!!!!

    These guys are awesome. The response time for customer service and delivery is the fastest I've had during my 7 years shopping on here. I also got 3 free kits. Who the hell does that? I got all my...
  24. Replies
    3
    Views
    2,095

    Not sure I'll find out now? Will exemestane make...

    Not sure I'll find out now? Will exemestane make me pop?
  25. Replies
    3
    Views
    2,095

    Tested Powerlifting event in 50 days?

    Can I run suspensions, bases, and oral without getting popped if I cut the shit 5 days prior...?
  26. Replies
    26
    Views
    4,683

    That's awesome...my life is so fucked. The last...

    That's awesome...my life is so fucked. The last thing I want to do is remember it.
  27. Replies
    39
    Views
    8,900

    https://instagram.com/p/x4QwmONwsl/ ...

    https://instagram.com/p/x4QwmONwsl/
    https://instagram.com/p/pwGaRKNwpd/
  28. Replies
    39
    Views
    8,900

    https://instagram.com/p/x4QwmONwsl/

    https://instagram.com/p/x4QwmONwsl/
  29. Replies
    39
    Views
    8,900

    The girl from said video....

    The girl from said video. https://instagram.com/p/x2ct9otwlu/
  30. Replies
    173
    Views
    14,621

    Who else has a fifth grade insult to throw at me?

    Who else has a fifth grade insult to throw at me?
Results 1 to 30 of 164
Page 1 of 6 1 2 3 4
Copyright© 2001-2019 IronMag® Bodybuilding Forums