Search:

Type: Posts; User: Intense; Keyword(s):

Page 1 of 8 1 2 3 4

Search: Search took 0.18 seconds.

  1. Replies
    10
    Views
    586

    Truth, experiment went very well last night. Fast...

    Truth, experiment went very well last night. Fast delivery and great packaging nomsayian.


    Forgot cawk pics..
  2. Replies
    10
    Views
    586

    Good to know! I always provide pics tyvm....

    Good to know!

    I always provide pics tyvm. :coffee:
  3. Replies
    10
    Views
    586

    About to Order some IMR Sildenafil Citrate

    Hopefully potent as shit, will report back once product arrives with the results.
  4. Apparently you're the greatest "administrator" as...

    Apparently you're the greatest "administrator" as well....
  5. Replies
    16
    Views
    920

    Thought the thread meant chinese ppl = no pupils...

    Thought the thread meant chinese ppl = no pupils


    Racist fucks.
  6. I will admit the xanax is good but that was...

    I will admit the xanax is good but that was months ago... how is the big dick wp that is lodged in your throat working out OP?
  7. Thread: Fellas

    by Intense
    Replies
    5
    Views
    519

    [QUOTE=charley;3330655] The 60 some ot messages...

    The 60 some ot messages in my inbox made me realize...

    You're quite the rep brother. buttsex <3

    Thank you


    No homo, sry....
  8. Thread: Fellas

    by Intense
    Replies
    5
    Views
    519

    Fellas

    Been away for quite a while, whats new? cliffs..


    And where is the best place to get viagra dammit.



    Love you all, merry christmas booboo :daydream:
  9. Wait a second... no fucking pics now???

    Wait a second... no fucking pics now???
  10. This. Even though its 6 months thats still no...

    This. Even though its 6 months thats still no time at all OP, shes 19, her brain isnt even developed lol
  11. Replies
    37
    Views
    1,900

    No doubt. No use having anxiety over it.

    No doubt. No use having anxiety over it.
  12. Replies
    35
    Views
    1,084

    Fucking cringe worthy.

    Fucking cringe worthy.
  13. Replies
    48
    Views
    1,430

    This

    This
  14. Replies
    358
    Views
    40,465

    Poor guy, not to mention he's burnt to shit....

    Poor guy, not to mention he's burnt to shit. Likes fucking chickens
  15. Replies
    38
    Views
    1,333

    I get anxiety on gear, I wish that shit gave me...

    I get anxiety on gear, I wish that shit gave me confidence. The only time I feel good is in the gym, binge drinking, or by myself.


    I have to stay away from gearz. Feel great off of it, Just wish...
  16. Thread: intensity...

    by Intense
    Replies
    8
    Views
    458

    That's how someone knows they have decent...

    That's how someone knows they have decent genetics. When they can go that light and somehow act that intense.
  17. Replies
    67
    Views
    3,488

    Nice tits

    Nice tits
  18. Thread: Shes Back.

    by Intense
    Replies
    45
    Views
    1,936

    Watch out for poison.

    Watch out for poison.
  19. Thread: Wats up CUNTZ?

    by Intense
    Replies
    32
    Views
    1,113

    Sorry to hear about your family. But...

    Sorry to hear about your family.




    But fucking this.
  20. Replies
    48
    Views
    1,430

    I like any indicas for at the house or hanging...

    I like any indicas for at the house or hanging out, and sativas if Im going for a hike or doing something active outdoors. Havent got to smoke in over a year tho.. Definitely miss it.
  21. Just Finished up hitting abs, took a shot.

    http://i57.tinypic.com/rkv3go.jpg

    mirin?
  22. Yeah dude had an account on BB.com, you cant even...

    Yeah dude had an account on BB.com, you cant even post a thread over there because they're using all his posts for evidence etc.. I honestly thought he was trolling.



    Day in the life of a...
  23. Thread: Vegas

    by Intense
    Replies
    30
    Views
    1,018

    Found a dude, was actually legit. 55 yr old rasta...

    Found a dude, was actually legit. 55 yr old rasta with dreds lol.



    There's a lot going on. Was feeling like I was missing out on good shit all time, so I was all over the place. Im not a...
  24. Thread: Vegas

    by Intense
    Replies
    30
    Views
    1,018

    Thanks guys, this shits been crazy so far. ...

    Thanks guys, this shits been crazy so far.


    Bitch said all her drug dealers were asleep. I'll try again tonight probably have to go the strip club route.
  25. Thread: Vegas

    by Intense
    Replies
    30
    Views
    1,018

    Vegas

    I'm not a big gambler but wouldn't mind smashing some dirty girls, and possibly deviating my septum (Nomsayian) while I'm there.

    Anyone in the area or just know where to have a good time let me...
Results 1 to 25 of 200
Page 1 of 8 1 2 3 4
-->