Search:

Type: Posts; User: XxBigTimexX; Keyword(s):

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Sticky: Its against board rules to talk about that but...

    Its against board rules to talk about that but it's really fast.
  2. Replies
    16
    Views
    835

    Ya i guess. I'm I'm prescribed ritalin for add...

    Ya i guess. I'm I'm prescribed ritalin for add but it still gets me jacked. Everyones different i suppose.
  3. Replies
    16
    Views
    835

    Ritalin for anxiety? Hmm. stimulants usualy have...

    Ritalin for anxiety? Hmm. stimulants usualy have the opposite effect for me.
  4. Thread: Welcome!

    by XxBigTimexX
    Replies
    13
    Views
    1,367

    Welcome man

    Welcome man
  5. Replies
    5
    Views
    1,239

    Welcome bro

    Welcome bro
  6. Replies
    10
    Views
    1,059

    Ya i dont forsee any issue with the dox. I tryed...

    Ya i dont forsee any issue with the dox. I tryed tetracyclene for mine but the test was just too much for it. Only thing that finally helped me was accutane.
  7. Replies
    21
    Views
    3,501

    Holy shit. Nice. I looked into geting one of...

    Holy shit. Nice. I looked into geting one of these. $4400 For a 10 day old. The reason i didn't is because it is a lifelong commitment. Those cute little bastards life forever!
  8. Replies
    10
    Views
    1,059

    It it was me i would switch the dosages of the...

    It it was me i would switch the dosages of the tren and test. 600 tren and 300 test. I've done jt both ways and figured out i get better results and less sides with high tren low test. Its not for...
  9. Replies
    5
    Views
    1,096

    Lol thats exactly what the doc told me before i...

    Lol thats exactly what the doc told me before i walked out of the room that day. I didn't do much cardio but i did get a lot of things done around the house id been putting off and got caught up with...
  10. Replies
    5
    Views
    518

    No problem brother. If you decide to try slin,...

    No problem brother. If you decide to try slin, keep us updated on how you like it.
  11. Replies
    1
    Views
    1,043

    Thanks for the feedback bro, looking forward to...

    Thanks for the feedback bro, looking forward to seeing those levels! :thumbup:
  12. Replies
    41
    Views
    5,269

    Grape nuts

    Grape nuts
  13. Replies
    5
    Views
    518

    You dont have to do it any certain way imo. GH...

    You dont have to do it any certain way imo. GH does take longer to take effect while insulin is almost instantaneous. Since you only wanna run slin for a month or so at a time i would start your GH...
  14. Thread: New member

    by XxBigTimexX
    Replies
    6
    Views
    1,094

    Welcome to IMF brother

    Welcome to IMF brother
  15. Replies
    5
    Views
    1,096

    Could be tendonitis. I just got off a two month...

    Could be tendonitis. I just got off a two month no gym per docs orders. Seems a lot better now. i would say give it at least a month off, NO LIFTING WHATSOEVER. It may feel better before then but...
  16. Replies
    7
    Views
    986

    Welcome to IMF

    Welcome to IMF
  17. Replies
    0
    Views
    778

    Horney Halloween

    So who got way to fucked up and stuck there dick somewhere they probably shouldn't? I want details
  18. Replies
    6
    Views
    1,623

    I ran the tren A this last summer and I was very...

    I ran the tren A this last summer and I was very impressed.
  19. Replies
    2
    Views
    1,588

    Holy crap bro, that's a huge TD :ohyeah:

    Holy crap bro, that's a huge TD :ohyeah:
  20. Thread: New Member

    by XxBigTimexX
    Replies
    6
    Views
    1,146

    Welcome to IMF :ohyeah:

    Welcome to IMF :ohyeah:
  21. Replies
    198
    Views
    11,171

    Let's get this bitch rolling again

    Let's get this bitch rolling again
  22. Replies
    5
    Views
    1,401

    Welcome to IMF, if you have any questions, just...

    Welcome to IMF, if you have any questions, just ask :winkfinger:
  23. We aim to please brother, customer service is a...

    We aim to please brother, customer service is a top priority for us :winkfinger: now enjoy that gear!
  24. Replies
    7
    Views
    1,440

    I agree, 8 weeks is too short. i would go at...

    I agree, 8 weeks is too short. i would go at least 12.
  25. Replies
    1
    Views
    730

    Sticky: I went to the store this weekend to look at...

    I went to the store this weekend to look at upgrading my safe, holy shit, the one I want is like $250 no joke! guess I'm gonna have to save up some more.
Results 1 to 25 of 46
Page 1 of 2 1 2
Copyright© 2001-2016 IronMag™ Bodybuilding Forums