Search:

Type: Posts; User: rayschray12; Keyword(s):

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.19 seconds.

  1. Replies
    63
    Views
    1,777

    721

    721
  2. Replies
    7
    Views
    595

    Damn bro..stuck watching things online..yes..i am...

    Damn bro..stuck watching things online..yes..i am jealous
  3. Replies
    12
    Views
    1,157

    Cool bro...should be straight now...preciate it...

    Cool bro...should be straight now...preciate it man
  4. Replies
    12
    Views
    1,157

    Done..let me know whats up brudda

    Done..let me know whats up brudda
  5. Replies
    12
    Views
    1,157

    any chance i can add it to an existing...

    any chance i can add it to an existing order?..i'm midway through the ordering process
  6. Replies
    2
    Views
    287

    k...here's what i got...100mcg x 3 per day of...

    k...here's what i got...100mcg x 3 per day of each. 1 upon waking (which is when i train), mid day, and pre bed. no carbs or fats 30 mins post inj. hi protein/lo fat all day long. any input is always...
  7. Replies
    2
    Views
    287

    1st peptide run

    just picked up grhp 6 x2 and mod grf-129 x2 from HCP. looking for something to add to a 250 test e cruise. getting all kinds of noise about dosage amounts and schedules. anybody got any tried and...
  8. Replies
    4
    Views
    320

    VIP status would be epic Pit...let me know bro

    VIP status would be epic Pit...let me know bro
  9. Replies
    4
    Views
    320

    2 letro, nolva and test E..knocking down a mild...

    2 letro, nolva and test E..knocking down a mild case of gyno. about 6 weeks in and seeing some good results. your guys gear is money!
  10. Replies
    4
    Views
    320

    another smooth AMA t/d

    order came right on time...these guys have NEVER let me down...AMA or nothing!
  11. Replies
    2
    Views
    257

    3rd order TD

    with all the changes going on i thought i'd put it out there that things went as smooth as usual and got my pack right on time. prpobably gonna have to load up next time around. Thanks guys, keep up...
  12. thanks guys...all i needed to hear. great sources...

    thanks guys...all i needed to hear. great sources are hard to find
  13. Replies
    18
    Views
    920

    thannks for the heads man...been on the fence for...

    thannks for the heads man...been on the fence for a damn week...lol. guess that takes care of that! i generally run pretty mild cycles but your gear has been outstanding! keep up the good work and...
  14. Replies
    46
    Views
    2,697

    Bro..i just went through your log for the first...

    Bro..i just went through your log for the first time and i must say you are quite the badass. Very noticeable improvement from first pics to the most recent. I was a little skeptical of the push/pull...
  15. Replies
    79
    Views
    10,552

    that is impressive..10 lbs in 3 weeks with...

    that is impressive..10 lbs in 3 weeks with virtually no change in diet...i think im gonna hafta get on summa that! been looking for something to help with gains during a cruise. thanks for keeping us...
  16. Replies
    6
    Views
    495

    yeah..a log is going to be happening for sure. I...

    yeah..a log is going to be happening for sure. I was checking out Elite and looks like pretty much one stop shopping...i'll let you know when ima get goin. prolly the next couple of weeks. thx again...
  17. Replies
    6
    Views
    495

    thats what i'm talking about..sounds like a good...

    thats what i'm talking about..sounds like a good way to get started anyway. thx man
  18. Replies
    6
    Views
    495

    First time peptide run

    I was wondering if anybody can put together a igf-lr3 cycle for me? having a little trouble getting a solid run set up. first time trying peptides. stats 44yo, 190, 12% bf. looking to make gains...
  19. Replies
    33
    Views
    1,459

    keeping an eye on your posts man...been thinking...

    keeping an eye on your posts man...been thinking about trying some peps for awhile. I'm pretty much in the same boat..no experience and dont wanna jack myself up so please keep posting your results....
  20. Thread: Ama site

    by rayschray12
    Replies
    10
    Views
    542

    Derrrr...new PW in the spam folder...my bad

    Derrrr...new PW in the spam folder...my bad
  21. Thread: Ama site

    by rayschray12
    Replies
    10
    Views
    542

    hey bro...log in still no bueno. I tried the...

    hey bro...log in still no bueno. I tried the "request a new PW" and never got anything to my email. I can always open a new email but trying to keep things simple...any recommendations?
  22. Thread: Hey

    by rayschray12
    Replies
    15
    Views
    593

    Sup...welcome

    Sup...welcome
  23. Replies
    16
    Views
    606

    looking forward to hearing your opinions man

    looking forward to hearing your opinions man
  24. Thread: Back again

    by rayschray12
    Replies
    13
    Views
    609

    welcome back man

    welcome back man
  25. Thread: New Guy

    by rayschray12
    Replies
    9
    Views
    517

    welcome bro

    welcome bro
Results 1 to 25 of 32
Page 1 of 2 1 2
-->