Search:

Type: Posts; User: Headstrong; Keyword(s):

Page 1 of 8 1 2 3 4

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Thread: New List

    by Headstrong
    Replies
    21
    Views
    775

    New list plz.

    New list plz.
  2. Replies
    4
    Views
    583

    Any pictures of your products? Can anyone vouch...

    Any pictures of your products? Can anyone vouch for this new supplier? Feedback at all???
  3. Replies
    8
    Views
    627

    Gear Porn!!!!! lol Awesome man, can't wait!

    Gear Porn!!!!! lol Awesome man, can't wait!
  4. Thread: Dynami TD'S

    by Headstrong
    Replies
    2
    Views
    603

    More Tren E and ACE porn please!!!! :-)

    More Tren E and ACE porn please!!!! :-)
  5. Replies
    19
    Views
    1,422

    List plz EZ!!! Thanks bro

    List plz EZ!!! Thanks bro
  6. Thread: Lists

    by Headstrong
    Replies
    61
    Views
    2,498

    List plz as well!

    List plz as well!
  7. Thread: Masteron

    by Headstrong
    Replies
    1
    Views
    855

    Masteron

    How's MFL's Masteron? Any unbiased feedback.....please let me know, Thanks!
  8. Replies
    18
    Views
    1,506

    Count me in on the EndoSurge Turbo, I can start...

    Count me in on the EndoSurge Turbo, I can start immediately, lmk if this opportunity is still available. Currently natty so this would be perfect! Thanks
  9. Replies
    15
    Views
    1,229

    Holy shit. That's a madd crazy blend! Let me know...

    Holy shit. That's a madd crazy blend! Let me know if you need a beta tester to log that shit ;) Talk about aggression.

    Either way, my eyes are peeled :eek:
  10. Thread: My Labs

    by Headstrong
    Replies
    15
    Views
    616

    EZ... sorry to hear about unfortunate events...

    EZ... sorry to hear about unfortunate events arising during your cycle bro.

    Were you running any AI's? estro levels are definitely on the higher side.

    I'm certainly happy to hear about all the...
  11. 50ml Jugs.... About to place an order. What's out of stock as of right now?

    Hey guys, Thinking about placing an order tonight, but please let me know what's currently out of stock right now of the 50ml jugs...

    Would greatly appreciate it, the sooner I know, the quicker I...
  12. Replies
    71
    Views
    6,852

    LMFAO! Said like a true enthusiast of the sexual...

    LMFAO! Said like a true enthusiast of the sexual arts! LOL :roflmao:
  13. She has some ugly legs. Discusting looking in...

    She has some ugly legs. Discusting looking in some of those pics. Her body needs a lot of work! The only thing nice looking bout her is her face, a dang shame eh?! lol
  14. Happy endings with my supplements... can't...

    Happy endings with my supplements... can't complain..lol jk
  15. Replies
    14
    Views
    728

    lol Sounds like a cattle dose. Talk about...

    lol Sounds like a cattle dose. Talk about hardcore eh? haha
  16. Replies
    25
    Views
    812

    Can't say I've felt those same experiences with...

    Can't say I've felt those same experiences with Sust though it has been a damn long time since I touched the stuff. I've ran it in the past EOD and made good gains on it. Though I also would prefer...
  17. EQ is an amazing mild anabolic IMO. I love this...

    EQ is an amazing mild anabolic IMO. I love this stuff, just gotta watchout for the increase in anxiety and hunger. I had awesome endurance/stamina when I was running EQ along with Test & Fina....
  18. Replies
    60
    Views
    5,513

    When you ran Formestane along with the Dbol, did...

    When you ran Formestane along with the Dbol, did you notice any decrease in water-retention & bloat? What experiences or changes did you notice when adding the Formestane?
  19. Replies
    32
    Views
    1,532

    Anybody know who has or offers a Multi-vitamin in...

    Anybody know who has or offers a Multi-vitamin in bulk at a really good price, one with a good ingredient profile that doesn't have any extra IRON?

    Most have Iron in them, don't need the extra...
  20. Replies
    24
    Views
    1,386

    I just get plain Casein powder in bulk,...

    I just get plain Casein powder in bulk, non-flavored. Most cost-effective! I add it to my various protein shakes or mix a good portion in some of the jugs of other flavored protein powders I have for...
  21. Replies
    15
    Views
    1,312

    Somehow M-drol just doesn't seem very appropriate...

    Somehow M-drol just doesn't seem very appropriate for soccer. It would definitely effect your performance negatively I'm sure, for the reasons already listed above.

    Go for the more natural...
  22. Replies
    26
    Views
    5,674

    I wonder what a combination of Horny Goat Weed,...

    I wonder what a combination of Horny Goat Weed, Ginseng, and L-Arginine would be like altogether.... anybody ever try out such a mix?
  23. Replies
    284
    Views
    21,232

    Poll: Shaved p*$$y always makes my legs weak. lol...

    Shaved p*$$y always makes my legs weak. lol Trimmed well also rocks too, as long as it looks sexy and not whack or out of order. haha
  24. Replies
    60
    Views
    5,513

    I miss popping those Pink Thais or Naps, feel...

    I miss popping those Pink Thais or Naps, feel great on them and always have some crazy pumped up workouts.
  25. Replies
    25
    Views
    812

    ^ Couldn't have said it any better. Also, if...

    ^ Couldn't have said it any better.

    Also, if you don't want to do the EOD shots, then switch out Tests and forget cycling Sust. Choose Test Enanthate or Cypionate instead.
Results 1 to 25 of 199
Page 1 of 8 1 2 3 4
Copyright© 2001-2015 IronMag™ Bodybuilding Forums