Join Now!


orbit nutrition

Results 1 to 22 of 22

Thread: orbit nutrition

  1. #1
    Newbie


    Join Date
    May 2013
    Gender
    Male
    Location
    Canada
    Posts
    6
    Rep Points
    1730698

    orbit nutrition

    placed an order with these guys like 2 1/2 weeks ago and have yet to hear about my order being sent out.... this is the second order ive placed with these guys and the EXACT same shit has happened.. all the items i ordered were in stock and not on preorder (although the cyano rx is now out of stock, and i know they will use that as an excuse if they ever do reply lmao), on top of all this they never respond to my emails sent to their "customer service"

    last order i placed one of the bottles that came was all beaten up and the safety seal wasnt even there (lol? not sure if srs) but i didnt even do anything about it because i knew it would take about 3 years to get anything done with these guys

    I dont know if its because im in Canada or because they for some unknown reason hate me, but ive never had worse service in my life. Ive honestly had better customer service from random sellers on ebay lol.... needless to say i will not be recommending nor using these guys again... going to go to my bank soon to see what can be done.

  2. #2
    Senior Member
    ELITE MEMBER
    dave 236's Avatar


    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    Male
    Location
    southeast U.S.
    Posts
    1,493
    Rep Points
    314457307

    Wow. Sorry you had that experience. Maybe it is due to being in canada idk, but ive ordered dozens of tomes from them and found them to be ine of the fastest and most reliable companies ive used. Maybe someone will help you after reading this.

    Sent from my DROID4 using Tapatalk 2

  3. #3
    tarmac terrorist
    cube789's Avatar


    Join Date
    Aug 2011
    Gender
    Male
    Location
    uk
    Posts
    3,819
    Rep Points
    2147483647

    start a thread in the orbit nutrition sub forum. Contact the rep

  4. #4
    Moderator
    MODERATOR
    bigmoe65's Avatar


    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    Male
    Location
    cali
    Posts
    5,739
    Rep Points
    2147483647

    They scammed me out of 4 bottles of test enanthate. Never order again.
    DRSE: SEEK AND DESTROY


  5. #5
    Member


    Join Date
    Feb 2012
    Gender
    Male
    Location
    california, usa
    Posts
    90
    Rep Points
    9767811

    Quote Originally Posted by bigmoe65 View Post
    They scammed me out of 4 bottles of test enanthate. Never order again.
    bro orbit nutrition doesnt sell test

  6. #6
    Senior Member
    ELITE MEMBER
    charley's Avatar


    Join Date
    Jan 2012
    Gender
    Male
    Location
    as far from you as possible
    Posts
    6,303
    Rep Points
    2147483647



    Orbit nutrition & Canadians.............

    An American Bear And A Canadian Bear Meet Every Year At The Border. The American Bear Is Always Big And Strong And The Canadian Bear Is Scronny And Weak. The Canadian Bear Asked The American Bear How He Gets So Big And Strong And The American Bear Tells Him When He Sees A Human Coming He Hides Behind A Tree And When The Person Passes He Grabs Them, Squeezes The Shit Out Of Them And Them Eats Them. The Canadian Bear Agrees To Try It For The Upcoming Year And They Part Ways To Meet One Year Later. The Next Year Comes And They Meet Again. The American Bear Is Still Big And Strong But The Canadian Bear Is Even Smaller Than Before. The American Bear Said What Happened, The Canadian Bear Said I Did What You Said, when I Saw A Person Coming I Hid Behind A Tree And When They Passed I Grabbed Them Squeezed The Shit Out Of Them And Ate Them. The American Bear Said Then Why Are You So Skinny, and The Canadian Bear Said Have You Ever Seen Whats Left Of A Frenchman After You Squeeze The Shit Out Of Him.......just sayin'

  7. #7
    Iron Mag Original
    ELITE MEMBER
    seyone's Avatar


    Join Date
    Dec 2000
    Gender
    Male
    Location
    Philly
    Posts
    3,715
    Rep Points
    624940561

    I haven't had anything but good experiences with them. Follow cube's advice and you will be fine. Starting a thread about it in here may subject you to negs.
    to be the man you have to beat the man.

  8. #8
    Senior Member
    ELITE MEMBER
    charley's Avatar


    Join Date
    Jan 2012
    Gender
    Male
    Location
    as far from you as possible
    Posts
    6,303
    Rep Points
    2147483647

    Quote Originally Posted by seyone View Post
    i haven't had anything but good experiences with them. Follow cube's advice and you will be fine. Starting a thread about it in here may subject you to negs.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^this^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ ^^^^^^^

  9. #9
    Newbie


    Join Date
    May 2013
    Gender
    Male
    Location
    Canada
    Posts
    6
    Rep Points
    1730698

    ive already made a thread in the orbitnutrition sub forum, no one has even viewed it yet. Sorry about making the thread here, i had no idea there was a sub forum for this kind of thread.

  10. #10
    A Jihad on gyms!
    ELITE MEMBER
    Griffith's Avatar


    Join Date
    Feb 2012
    Gender
    Male
    Location
    Gym
    Posts
    8,979
    Rep Points
    2147483647

    Quote Originally Posted by kr97 View Post
    placed an order with these guys like 2 1/2 weeks ago and have yet to hear about my order being sent out.... this is the second order ive placed with these guys and the EXACT same shit has happened.. all the items i ordered were in stock and not on preorder (although the cyano rx is now out of stock, and i know they will use that as an excuse if they ever do reply lmao), on top of all this they never respond to my emails sent to their "customer service"

    last order i placed one of the bottles that came was all beaten up and the safety seal wasnt even there (lol? not sure if srs) but i didnt even do anything about it because i knew it would take about 3 years to get anything done with these guys

    I dont know if its because im in Canada or because they for some unknown reason hate me, but ive never had worse service in my life. Ive honestly had better customer service from random sellers on ebay lol.... needless to say i will not be recommending nor using these guys again... going to go to my bank soon to see what can be done.
    dunno about any of this stuff, but if u got the run around the first time why did u go back for the second?

    is this azza? not taking the piss but hes one of 3 clowns around here who never seen to learn....

    having said that, hope ur shit get sorted dude
    Nothing is so common as the wish to be remarkable.... ~ Shakespeare

  11. #11
    KEPPER OF THE SEVEN KEYS
    azza1971's Avatar


    Join Date
    Jan 2011
    Gender
    Male
    Location
    TOILET
    Posts
    6,023
    Rep Points
    215300714

    your a fuckwit Griff, i have never been ripped here,
    I?M A BEGGAR

  12. #12
    A Jihad on gyms!
    ELITE MEMBER
    Griffith's Avatar


    Join Date
    Feb 2012
    Gender
    Male
    Location
    Gym
    Posts
    8,979
    Rep Points
    2147483647

    Quote Originally Posted by azza1971 View Post
    your a fuckwit Griff, i have never been ripped here,
    Dude u need to actually have money to spend, THEN spend some to get ripped off! This usually requires something that most of us call a JOB....GICH!
    Nothing is so common as the wish to be remarkable.... ~ Shakespeare

  13. #13
    Registered User


    Join Date
    May 2012
    Gender
    Male
    Location
    USA
    Posts
    215
    Rep Points
    3032829

    Quote Originally Posted by kr97 View Post
    placed an order with these guys like 2 1/2 weeks ago and have yet to hear about my order being sent out.... this is the second order ive placed with these guys and the EXACT same shit has happened.. all the items i ordered were in stock and not on preorder (although the cyano rx is now out of stock, and i know they will use that as an excuse if they ever do reply lmao), on top of all this they never respond to my emails sent to their "customer service"

    last order i placed one of the bottles that came was all beaten up and the safety seal wasnt even there (lol? not sure if srs) but i didnt even do anything about it because i knew it would take about 3 years to get anything done with these guys

    I dont know if its because im in Canada or because they for some unknown reason hate me, but ive never had worse service in my life. Ive honestly had better customer service from random sellers on ebay lol.... needless to say i will not be recommending nor using these guys again... going to go to my bank soon to see what can be done.
    You do realize Orbit is known for having the best customer service around right? I have ordered 20+ times from them and have never been happier. Bashing a company will get you absolutely nowhere, especially bashing one as reputable as Orbit.

    I am sure this will pan out though. I have a feeling there is more to the story (Expecting email too soon, wrong address, or something of the sort).

  14. #14
    orbitnutrition.com
    BOARD REP
    OrbitNutrition's Avatar


    Join Date
    Oct 2010
    Gender
    Male
    Location
    USA
    Posts
    1,972
    Rep Points
    119443451

    Quote Originally Posted by kr97 View Post
    placed an order with these guys like 2 1/2 weeks ago and have yet to hear about my order being sent out.... this is the second order ive placed with these guys and the EXACT same shit has happened.. all the items i ordered were in stock and not on preorder (although the cyano rx is now out of stock, and i know they will use that as an excuse if they ever do reply lmao), on top of all this they never respond to my emails sent to their "customer service"

    last order i placed one of the bottles that came was all beaten up and the safety seal wasnt even there (lol? not sure if srs) but i didnt even do anything about it because i knew it would take about 3 years to get anything done with these guys

    I dont know if its because im in Canada or because they for some unknown reason hate me, but ive never had worse service in my life. Ive honestly had better customer service from random sellers on ebay lol.... needless to say i will not be recommending nor using these guys again... going to go to my bank soon to see what can be done.
    If this is real send me a pm with your order number.

  15. #15
    orbitnutrition.com
    BOARD REP
    OrbitNutrition's Avatar


    Join Date
    Oct 2010
    Gender
    Male
    Location
    USA
    Posts
    1,972
    Rep Points
    119443451

    Quote Originally Posted by bigmoe65 View Post
    They scammed me out of 4 bottles of test enanthate. Never order again.
    Lmfao nice addition. Don't sell test though

  16. #16
    Registered User


    Join Date
    May 2012
    Gender
    Male
    Location
    USA
    Posts
    215
    Rep Points
    3032829

    Quote Originally Posted by OrbitNutrition View Post
    Lmfao nice addition. Don't sell test though
    I wouldnt complain if you did.... LOL

  17. #17
    Newbie


    Join Date
    May 2013
    Gender
    Male
    Location
    Canada
    Posts
    6
    Rep Points
    1730698

    how do i send a pm lol..??

    i dont think im allowed to pm??
    Last edited by kr97; 05-12-2013 at 11:07 PM.

  18. #18
    Registered User
    heckler7's Avatar


    Join Date
    Nov 2010
    Gender
    Male
    Location
    ventura, ca
    Posts
    5,399
    Rep Points
    2013957459

    got your post count up, I think you need 50 to pm

  19. #19
    Newbie


    Join Date
    May 2013
    Gender
    Male
    Location
    Canada
    Posts
    6
    Rep Points
    1730698

    Quote Originally Posted by OrbitNutrition View Post
    Lmfao nice addition. Don't sell test though
    looks like i cant pm you, any other way i can contact you with the order number?

  20. #20
    Newbie


    Join Date
    May 2013
    Gender
    Male
    Location
    Canada
    Posts
    6
    Rep Points
    1730698

    Quote Originally Posted by Faymus View Post
    You do realize Orbit is known for having the best customer service around right? I have ordered 20+ times from them and have never been happier. Bashing a company will get you absolutely nowhere, especially bashing one as reputable as Orbit.

    I am sure this will pan out though. I have a feeling there is more to the story (Expecting email too soon, wrong address, or something of the sort).
    Im honestly not trying to "bash" anyone man, even tho thats how it appears right now lol. Everything i mentioned actually happened and im not exaggerating anything.
    If there was some sort of problem with the orders i placed they didnt let me know.

  21. #21
    Uncle Z Rep
    BOARD REP
    OTG85's Avatar


    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    Male
    Location
    Mexico
    Posts
    6,030
    Rep Points
    560615655

    I ordered from orbit great service.



    -All of my posts are for entertainment purposes only, & not to be taken seriously
    -All content posted is nothing more than a comical skit, & a joke

  22. #22
    AG'S DEMIGOD
    MODERATOR
    [SIL]'s Avatar


    Join Date
    Jan 2011
    Gender
    Male
    Location
    DRSE HQ
    Posts
    5,852
    Rep Points
    2147483647

    i never ordered from orbit..never order again

Similar Threads

  1. Big Ups to Orbit Nutrition
    By playgroup in forum Orbit Nutrition
    Replies: 12
    Last Post: 09-20-2013, 01:21 AM
  2. Orbit Nutrition?
    By tarheelfan23 in forum Supplements
    Replies: 43
    Last Post: 03-29-2013, 11:42 AM
  3. Orbit nutrition a scam
    By slade777 in forum Anything Goes
    Replies: 86
    Last Post: 08-10-2012, 10:03 PM
  4. Placed my first order with Orbit nutrition
    By acemon in forum Orbit Nutrition
    Replies: 7
    Last Post: 04-13-2012, 02:23 PM
  5. The AndroSeries comes to Orbit Nutrition
    By oufinny in forum Supplements
    Replies: 69
    Last Post: 05-10-2011, 12:39 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
-->