Levram.us


TD hot damn

Results 1 to 12 of 12

Thread: TD hot damn

  1. #1
    Senior Member
    ELITE MEMBER
    HeavyB's Avatar


    Join Date
    Jul 2013
    Gender
    Male
    Location
    In my own Mind.
    Posts
    1,043
    Rep Points
    186874576

    TD hot damn

    Got my contest winnings today. I am impressed nice safe discreet shipping. The vials wrapped nicely so no breakage.
    The vials are nice and clear and filled to the top. I should have added some to the order.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Quality gear, Fast T/A, and the best customer service in the game!

    Minimum order now $100 and orders over $150 get free shipping with discount code: freeship15
    PERSONAL DISCOUNT CODES CAN NOT BE COMBINED OR SHARED

  2. #2
    Member
    BOARD REP
    psychowhite's Avatar


    Join Date
    Apr 2014
    Gender
    Male
    Location
    USA
    Posts
    217
    Rep Points
    18656670

    Way to go heavyB, have you tried any yet? Please let me know once you do and how it is. Remember coupon code Levram20 for 20% off until July 21st, get your orders in soon!

  3. #3
    YOU ME WE
    ELITE MEMBER
    IronAddict's Avatar


    Join Date
    Sep 2008
    Location
    In my skin
    Posts
    10,339
    Rep Points
    2147483647

    Man! How come I haven't received my winnings yet? It's all good tho.



  4. #4
    Newbie
    BOARD REP


    Join Date
    Jun 2014
    Gender
    Male
    Location
    US
    Posts
    16
    Rep Points
    6529045

    Quote Originally Posted by IronAddict View Post
    Man! How come I haven't received my winnings yet? It's all good tho.
    PM me the order number!

  5. #5
    AbaXen Pharmaceuticals
    BOARD REP
    Mansir39's Avatar


    Join Date
    May 2014
    Gender
    Male
    Location
    TitleTown USA
    Posts
    429
    Rep Points
    32891160

    nice porn Heavy..now go do as i do..pin pin pin..lol..why wait..
    WE OFFER THE FASTEST T/A TIMES, HIGHEST QUALITY AND BEST CUSTOMER SERVICE


  6. #6
    Senior Member
    ELITE MEMBER
    HeavyB's Avatar


    Join Date
    Jul 2013
    Gender
    Male
    Location
    In my own Mind.
    Posts
    1,043
    Rep Points
    186874576

    Yeah Iron needs gear. I will pin soon very soon.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Quality gear, Fast T/A, and the best customer service in the game!

    Minimum order now $100 and orders over $150 get free shipping with discount code: freeship15
    PERSONAL DISCOUNT CODES CAN NOT BE COMBINED OR SHARED

  7. #7
    AbaXen Pharmaceuticals
    BOARD REP
    Mansir39's Avatar


    Join Date
    May 2014
    Gender
    Male
    Location
    TitleTown USA
    Posts
    429
    Rep Points
    32891160

    Your a strong man heavy.. I was weak willed.. Pinned right away.. Then ate a Danish .. What the ??
    WE OFFER THE FASTEST T/A TIMES, HIGHEST QUALITY AND BEST CUSTOMER SERVICE


  8. #8
    Senior Member
    ELITE MEMBER
    HeavyB's Avatar


    Join Date
    Jul 2013
    Gender
    Male
    Location
    In my own Mind.
    Posts
    1,043
    Rep Points
    186874576

    Lol I have some npp i got to run thru the bottle before I open the new ones.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Quality gear, Fast T/A, and the best customer service in the game!

    Minimum order now $100 and orders over $150 get free shipping with discount code: freeship15
    PERSONAL DISCOUNT CODES CAN NOT BE COMBINED OR SHARED

  9. #9
    AbaXen Pharmaceuticals
    BOARD REP
    Mansir39's Avatar


    Join Date
    May 2014
    Gender
    Male
    Location
    TitleTown USA
    Posts
    429
    Rep Points
    32891160

    oh the suspense..your killing me.... just do it Heavy...
    WE OFFER THE FASTEST T/A TIMES, HIGHEST QUALITY AND BEST CUSTOMER SERVICE


  10. #10
    Senior Member
    ELITE MEMBER
    HeavyB's Avatar


    Join Date
    Jul 2013
    Gender
    Male
    Location
    In my own Mind.
    Posts
    1,043
    Rep Points
    186874576

    Ok finish a bottle from another sponser for Npp last night... So I am going to crack this open and pin. I hope its g2g it will fuck my cycle if its not.. It looks good so I am going to trust these guys. The 125mg is a big plus i will actually get a few more pins from this bottle then my other gear since the dosage is higher.
    I will report back tonight on if any PIP.
    Quality gear, Fast T/A, and the best customer service in the game!

    Minimum order now $100 and orders over $150 get free shipping with discount code: freeship15
    PERSONAL DISCOUNT CODES CAN NOT BE COMBINED OR SHARED

  11. #11
    Member
    ELITE MEMBER
    twistedgto's Avatar


    Join Date
    Jan 2011
    Gender
    Male
    Location
    everywhere
    Posts
    382
    Rep Points
    16364061

    Good pin that shit heavy ....hurry up

  12. #12
    AbaXen Pharmaceuticals
    BOARD REP
    Mansir39's Avatar


    Join Date
    May 2014
    Gender
    Male
    Location
    TitleTown USA
    Posts
    429
    Rep Points
    32891160

    run Heavy run !!! I been waiting......lol
    WE OFFER THE FASTEST T/A TIMES, HIGHEST QUALITY AND BEST CUSTOMER SERVICE


Similar Threads

  1. Damn!
    By Prince in forum Anything Goes
    Replies: 30
    Last Post: 09-13-2010, 03:18 PM
  2. Replies: 2
    Last Post: 01-07-2008, 05:37 AM
  3. damn
    By danny81 in forum Training
    Replies: 2
    Last Post: 06-19-2007, 01:47 PM
  4. Damn
    By DOMS in forum Open Chat
    Replies: 3
    Last Post: 08-22-2006, 07:01 PM
  5. Damn, already?!
    By irontime in forum Open Chat
    Replies: 32
    Last Post: 04-25-2003, 09:42 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
-->