IronMagLabs Osta Rx


Squat Blowout (graphic)

Results 1 to 27 of 27
  1. #1
    Registered User


    Join Date
    Dec 2003
    Location
    Texas
    Posts
    14
    Rep Points
    10

    Squat Blowout (graphic)






    Go to www.rotten.com scroll down to weightlifter. Makes you think about doing heavy squat lifts huh.........

  2. #2
    Registered User
    oaktownboy's Avatar


    Join Date
    Jun 2003
    Location
    smog and fog
    Posts
    4,424
    Rep Points
    7710563

    already have several threads with this pic..but yeah it's disgusting
    Chuck Norris once lost his keys and couldn't remember where he put them. So he tortured himself for half an hour until he gave up their location.

  3. #3
    Senior Member
    ADMINISTRATOR
    Prince's Avatar


    Join Date
    Nov 2000
    Gender
    Male
    Location
    Panama
    Posts
    62,638
    Rep Points
    2147483647

    wow, what a nasty site that is.





    IronMagLabs 15% Discount Code: Robert15



    IronMag Research 15% Discount Code: Robert15



  4. #4
    Patrick
    ELITE MEMBER
    P-funk's Avatar


    Join Date
    Dec 2002
    Location
    AZ
    Posts
    31,713
    Rep Points
    15139848

    yep, same thing happened to my buddy when he was doing leg press once. Although not as bad. But he did blow his ass out none the less.
    Optimum Sports Performance

    "In the beginners mind there are many possibilities, in the experts there are few."
    -Buddha's Little Instruction Book

  5. #5
    Senior Member
    ADMINISTRATOR
    Prince's Avatar


    Join Date
    Nov 2000
    Gender
    Male
    Location
    Panama
    Posts
    62,638
    Rep Points
    2147483647

    P-funk I no longer want to train with you...one of your partners blew his ass out and the other tore his biceps....hmmm...






    IronMagLabs 15% Discount Code: Robert15



    IronMag Research 15% Discount Code: Robert15



  6. #6
    Patrick
    ELITE MEMBER
    P-funk's Avatar


    Join Date
    Dec 2002
    Location
    AZ
    Posts
    31,713
    Rep Points
    15139848

    yeah, I am bad luck I guess!! Actually the funny thing is is that it is the same guy that both happened to. My other training partners seem to escape unscarred. lol
    Optimum Sports Performance

    "In the beginners mind there are many possibilities, in the experts there are few."
    -Buddha's Little Instruction Book

  7. #7
    Registered User
    nikegurl's Avatar


    Join Date
    Mar 2002
    Gender
    Female
    Location
    LA, CA
    Posts
    5,653
    Rep Points
    6672762

    Originally posted by P-funk
    yeah, I am bad luck I guess!! Actually the funny thing is is that it is the same guy that both happened to. My other training partners seem to escape unscarred. lol
    In that case...he must be the bad luck, not you.
    "If you want others to be happy, practice compassion.
    If you want to be happy, practice compassion." -- 14th Dalai Lama

  8. #8
    Patrick
    ELITE MEMBER
    P-funk's Avatar


    Join Date
    Dec 2002
    Location
    AZ
    Posts
    31,713
    Rep Points
    15139848

    Originally posted by nikegurl
    In that case...he must be the bad luck, not you.

    yeah, poor guy. So much bad shit has hapened to him in one year.
    Optimum Sports Performance

    "In the beginners mind there are many possibilities, in the experts there are few."
    -Buddha's Little Instruction Book

  9. #9
    Registered User
    nikegurl's Avatar


    Join Date
    Mar 2002
    Gender
    Female
    Location
    LA, CA
    Posts
    5,653
    Rep Points
    6672762

    funny how it happens like that sometimes...just one thing after another. hopefully the bad is stuff is behind him now.
    "If you want others to be happy, practice compassion.
    If you want to be happy, practice compassion." -- 14th Dalai Lama

  10. #10
    Senior Member
    ADMINISTRATOR
    Prince's Avatar


    Join Date
    Nov 2000
    Gender
    Male
    Location
    Panama
    Posts
    62,638
    Rep Points
    2147483647

    Originally posted by nikegurl
    In that case...he must be the bad luck, not you.
    either that or he has no idea what he is doing!





    IronMagLabs 15% Discount Code: Robert15



    IronMag Research 15% Discount Code: Robert15



  11. #11
    Registered Abuser
    myCATpowerlifts's Avatar


    Join Date
    Jan 2004
    Gender
    Male
    Location
    Inner Space
    Posts
    7,403
    Rep Points
    177640862

    oh my gosh...thats the most horrible site.........

  12. #12
    Registered User
    QuestionGuy's Avatar


    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Salt Lake City
    Posts
    2,804
    Rep Points
    5431238

    hehehe, if you think thats bad got to www.Strangeland.com be prepared to visit the shit factory guy,,, i dont see the point of this site,

  13. #13
    Registered Abuser
    myCATpowerlifts's Avatar


    Join Date
    Jan 2004
    Gender
    Male
    Location
    Inner Space
    Posts
    7,403
    Rep Points
    177640862

    im not even going to go there, curiosity usually gets me, but ive had enough for one month....go to tubgirl.com, if you really wanna see something sick

  14. #14
    Non-Elite Member
    x~factor's Avatar


    Join Date
    Jan 2004
    Gender
    Male
    Location
    Old Bridge, NJ
    Posts
    1,933
    Rep Points
    97800608

    Oh Man! I am scared for life after seeing that one! I think I'm gonna need therapy.

  15. #15
    American BadAss
    ELITE MEMBER
    supertech's Avatar


    Join Date
    Dec 2003
    Posts
    1,970
    Rep Points
    2269557

    Originally posted by myCATpowerlifts
    im not even going to go there, curiosity usually gets me, but ive had enough for one month....go to tubgirl.com, if you really wanna see something sick
    Damn thats nasty.

  16. #16
    Registered Abuser
    myCATpowerlifts's Avatar


    Join Date
    Jan 2004
    Gender
    Male
    Location
    Inner Space
    Posts
    7,403
    Rep Points
    177640862

    hahah

    you went there...gotta love it

  17. #17
    Member
    ELITE MEMBER


    Join Date
    Jun 2003
    Location
    wa
    Posts
    234
    Rep Points
    2447840

    WOW, I didn't know what to expect but it sure as hell wasn't that.

  18. #18
    Registered Abuser
    myCATpowerlifts's Avatar


    Join Date
    Jan 2004
    Gender
    Male
    Location
    Inner Space
    Posts
    7,403
    Rep Points
    177640862

    hahahah i know, i was grosed out when i saw it first...damn immature friends....then i show'd my best friend and then my; brother...they spread it further...funny as hell and grose as hell
    bitter-sweet (the funny part is whoever your showing, their face)

  19. #19
    Peelosopher
    Crono1000's Avatar


    Join Date
    Feb 2003
    Posts
    6,417
    Rep Points
    72913089

    Originally posted by nikegurl
    hopefully the bad is stuff is behind him now.
    AHAHAHAHAHA~!!!!... BAD STUFF>.... BEHIND HIM...!!! AHAHAHAHA

    I don't even think you meant the pun

  20. #20
    Registered User
    QuestionGuy's Avatar


    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Salt Lake City
    Posts
    2,804
    Rep Points
    5431238

    damn im at work i cant do that shit now

  21. #21
    Registered User
    QuestionGuy's Avatar


    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Salt Lake City
    Posts
    2,804
    Rep Points
    5431238

    oh my good god, that cant be right, i refuse to beleive that, holly shit man, is thre people falling that low to film that and even worse do that..... holly shit oh noooooo, i have seen dead people and i wasnt that discusted, damn nasty shit

  22. #22
    Registered Abuser
    myCATpowerlifts's Avatar


    Join Date
    Jan 2004
    Gender
    Male
    Location
    Inner Space
    Posts
    7,403
    Rep Points
    177640862

    im an idiot with that horrid pic...i was talking about something nasty with this hot HOT girl

    then i was like, well ive seen worse...in fact i know of the nastiest picture..i showed her

    as you may guess...she didnt talk to me after that for a little while

    LOL, but she got over it

  23. #23
    Member
    moon's Avatar


    Join Date
    Sep 2003
    Location
    zzzz
    Posts
    473
    Rep Points
    10

    pretty horrible
    ..........
    .........

  24. #24
    Senior Member
    ELITE MEMBER
    Larva's Avatar


    Join Date
    Sep 2003
    Location
    LI NY
    Posts
    646
    Rep Points
    109527

    rotten is pretty bad i looked thru it a few times but there are some that are really gross but it don't bother (sp?) me much, i always like grusome stuff.

  25. #25
    Member
    moon's Avatar


    Join Date
    Sep 2003
    Location
    zzzz
    Posts
    473
    Rep Points
    10

    is there anyone who have looked through all the photos in rotten???
    let me give a bow to him/her

  26. #26
    Senior Member
    ELITE MEMBER
    Larva's Avatar


    Join Date
    Sep 2003
    Location
    LI NY
    Posts
    646
    Rep Points
    109527

    i have, except for the f of the week or month didn't care to see that since i am at work

  27. #27
    Registered Abuser
    myCATpowerlifts's Avatar


    Join Date
    Jan 2004
    Gender
    Male
    Location
    Inner Space
    Posts
    7,403
    Rep Points
    177640862






    man i dont wanna see anymore...i feel like if i look at those ill go straight to hell...

Similar Threads

  1. Replies: 3
    Last Post: 10-22-2011, 12:51 PM
  2. WTF? graphic fight
    By Bazooka Tooth in forum Open Chat
    Replies: 52
    Last Post: 04-03-2006, 08:28 PM
  3. *warning* Very Graphic
    By shiznit2169 in forum Open Chat
    Replies: 33
    Last Post: 06-17-2005, 11:28 PM
  4. Replies: 7
    Last Post: 01-21-2003, 12:28 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
DISABLED END -->